رئیسی دستور ساماندهی اتباع بیگانه را ابلاغ کرد
رئیسی دستور ساماندهی اتباع بیگانه را ابلاغ کرد

فارس نوشت: ابراهیم رئیسی در جلسه شورای اداری استان فارس، گفت: باید ارزیابی از مجموعه‌ها انجام شود.مثلا بررسی شود که چرا برخی از پروژه‌ها زمان بر شده و اکنون باید با نگاه تحولی در راستای مرتفع شدن آن بکوشیم. وی ظرفیت‌های موجود د در ایران و شیراز را زیاد دانست و افزود: ما برای رشد […]

- رئیسی دستور ساماندهی اتباع بیگانه را ابلاغ کرد

فارس نوشت: ابراهیم رئیسی در جلسه شورای اداری استان فارس، گفت: باید ارزیابی از مجموعه‌ها انجام شود.مثلا بررسی شود که چرا برخی از پروژه‌ها زمان بر شده و اکنون باید با نگاه تحولی در راستای مرتفع شدن آن بکوشیم.

وی ظرفیت‌های موجود د در ایران و شیراز را زیاد دانست و افزود: ما برای رشد اقتصادی به دو امر اساسی نیازمندیم که یکی رشد تولید و دیگری افزایش بهره وری است.

رئیس جمهور با بیان اینکه ما از نسخه‌نویسی برای کشور نگرانیم اما برای تجربه آموختن نه، گفت: نیازمند افزایش سرمایه گذاری هستیم و باید فعالان اقتصادی را تشویق کنیم اما نه باید ابلاغ و آیین‌نامه، بلکه باید با دقت مشکلات آنها بررسی شود.بنابراین باید بخش‌های فعال اقتصادی را در آغوش گرفت تا با دلگرمی کار را پیش ببرند.

رئیسی همچنین خواستار جلوگیری از از واردات بی‌رویه در کشور شد.

وی خاطرنشان کرد: از وزارت کشور خواسته‌ایم که اتباع بیگانه را ساماندهی کنند و بر ضرورت این کار هم اصرار داریم و البته در این ساماندهی، باید شناسه افراد مدنظر باشد.

منبع: اطلاعات انلاین