به گزارش زیرنویس، تیم ملی فوتبال پرتغال شب گذشته به مصاف اسلواکی رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کرد. در این بازی کریستیانو رونالدو صد و بیست و پنجمین گل ملی خود را به ثمر رساند. او برای دویستمین بار در تیم ملی پرتغال به میدان رفت. کریستیانو پس از […]

به گزارش زیرنویس، تیم ملی فوتبال پرتغال شب گذشته به مصاف اسلواکی رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کرد. در این بازی کریستیانو رونالدو صد و بیست و پنجمین گل ملی خود را به ثمر رساند. او برای دویستمین بار در تیم ملی پرتغال به میدان رفت.

کریستیانو پس از پیروزی پرتغال مقابل اسلواکی با خبرنگاران صحبت کرد. همبازیان او شب گذشته جواز صعود به یورو ۲۰۲۴ را به دست آوردند.

صحبت‌های رونالدو را در ادامه می‌خوانید:

جواز حضور در یورو ۲۰۲۴: شاد هستیم چون هنوز شکستی نداریم. از کاری که انجام داده‌ام راضی هستم و این کار ادامه دارد. ما چند بازی دیگر داریم و در حال تکمیل یک سیستم هستیم. تیم روی سیستم‌های مختلف عملکرد خوبی داشته است.

 

بازی مقابل بوسنی: برای این بازی در دسترس هستم. نمی‌دانم سرمربی دقیقا چه تصمیمی دارد. بازی برای تیم ملی را دوست دارم و هر کاری که سرمربی بخواهد انجام می‌دهم. ما ۲۴ نفر هستیم و می‌خواهیم به تیم ملی کمک کنیم.

 

احتمال حضور در یورو ۲۰۲۴: امیدوارم در آن مسابقات حضور داشته باشم و مشکلی نداشته باشم. منظورم از مشکل، مصدومیت و این موارد است. امیدوارم دوباره بازی کنم و در دور نهایی باشم اما هنوز راه زیادی در پیش است. امیدوارم مشکلی نداشته باشم.

 

آینده: با توجه به اتفاقاتی که در زندگی‌ام افتاده، هدف گذاری نمی‌کنم. در لحظه زندگی می‌کنم، چه در باشگاه و چه در تیم ملی، من گل می‌زنم و لذت می‌برم.

 

۲۰۰ بازی ملی: در این مورد، مادرم احساساتی بود. این عددی است که هرگز فکر نمی‌کردم به آن برسم. همین قدم‌های کوچک است که به من انگیزه می‌دهد تا خوب باشم.

 

رکوردها: رکوردهای کوچکی که مدام اتفاق می‌افتند به شما انگیزه می‌دهد. می‌خواهم از آن لذت ببرم. من رکوردها را دنبال نمی‌کنم، رکوردها من را دنبال می‌کنند.

منبع خبر: رکنـا