به گزارش زیرنویس به نقل از مهر، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: ساعت ۲۰ شب گذشته یک مورد حادثه سقوط مرد ۵۰ ساله در چاه در روستای نوده ملک به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که با تلاش آتش‌نشانان نجات یافت. موسی‌الرضا صفری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار […]

به گزارش زیرنویس به نقل از مهر، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: ساعت ۲۰ شب گذشته یک مورد حادثه سقوط مرد ۵۰ ساله در چاه در روستای نوده ملک به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که با تلاش آتش‌نشانان نجات یافت.

موسی‌الرضا صفری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته سقوط مرد ۵۰ ساله در یک چاه در روستای نوده ملک به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی گرگان گزارش شد.

وی ادامه داد: تیم عملیاتی از ایستگاه شماره یک با خودرو جرثقیل و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردارب گرگان تصریح کرد: حادثه در یک چاه خاکی در زمین های اطراف روستا به عمق حدود ۲۵ متر رخ داده که مردی حدود ۵۰ ساله که بدلیل تاریکی هوا در چاه سقوط می کند و با اطلاع دهیار روستا به آتش نشانی گرگان تیم عملیاتی در محل حضور یافته و در حدود ۵۰۰ متر مسیر پیاده با تجهیزات به دهانه چاه می رسند.

صفری افزود: آتش‌نشانان به سرعت ایمن‌سازی لازم را انجام داده و وارد چاه شده و مصدوم را که از ناحیه گردن و پا آسیب دیده از داخل چاه خارج و جهت اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل کردند.