به گزارش زیرنویس، سرهنگ رضا صادقی پور گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده تهران نو پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گرفت. وی افزود: در تحقیقات انجام شده […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ رضا صادقی پور گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده تهران نو پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب و وارد خودرو شده و محتویات آن را به سرقت می برد.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در نوزدهم مهر ماه هویت متهم شناسایی شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته متهم را در حال سرقت مشاهده شده و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و از وی یک عدد ضبط پایونیر و یک قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به ۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده تهران نو اعتراف کرد.

سرهنگ صادقی پور در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: از مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است با حضور در کلانتری ۱۲۸ تهران نو متهم را مورد شناسایی قرار دهند.

منبع خبر: رکنـا