جذاب  ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال
جذاب  ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال

مارسلو مندز به جدیدترین گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران تبدیل شده است

 

میزان شایعات در مورد سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران به اوج خود رسیده است. از افراد زیادی به عنوان شانس‌های هدایت تیم ملی ایران نام برده می‌شود که البته به نظر می‌رسد در بین همه آن‌ها جان لورنزو بلنجینی و ولادیمیر آلکنو از بیشترین شانس برای حضور روی نیمکت ایران برخوردار هستند.

از طرف دیگر مشخص شده که فدراسیون والیبال ایران و در راس آن‌ها محمدرضا داورزنی با رنان دال‌زاتو، سرمربی سابق تیم ملی برزیل نیز باب مذاکره را باز کرده‌اند. با این حال گزینه‌های فدراسیون محدود نیست و هر چه جلوتر می‌رویم نام‌های جدید دیگری هم رو می‌شود.

جدیدترین پیگیری‌ها حکایت از آن دارد که یک گزینه جذاب به شانس‌های حضور روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران اضافه شده است. بر این اساس فدراسیون والیبال ایران مذاکرات اولیه خود را با سرمربی فعلی تیم ملی والیبال آرژانتین یعنی مارسلو مندز آغاز کرده است.

مندز در حال حاضر تحت قرارداد فدراسیون والیبال آرژانتین است و باید دید داورزنی با چه هدف و ایده‌ای با او وارد مذاکره شده است. با این همه بسیار بعید به نظر می‌رسد در فاصله یک سال تا المپیک پاریس راه مندز و آرژانتین از یکدیگر جدا شود. سرمربی بزرگی که در المپیک توکیو دست به کار بزرگی زد و با تیم ملی والیبال آرژانیتن مدال برنز مسابقات را کسب کرد.

منبع: خبـر ورزشی