نشریه ایتالیایی دلا سرا مدعی شده است که ساندرو تونالی، هافبک نیوکاسل و ایتالیا، بعد از اینکه به دلیل شرط‌بندی غیرقانونی تحت بازجویی قرار گرفت، گریه کرد و از یک درمانگر برای درمان اعتیاد به قمار کمک خواست. او در میان ادعاهایی مبنی بر دست داشتن در رسوایی شرط‌بندی پیرامون فوتبال ایتالیا از ترکیب آتزوری […]

- اشک ستاره فوتبال بعد از رسوایی درآمد؛ او به قمار اعتیاد دارد!

نشریه ایتالیایی دلا سرا مدعی شده است که ساندرو تونالی، هافبک نیوکاسل و ایتالیا، بعد از اینکه به دلیل شرط‌بندی غیرقانونی تحت بازجویی قرار گرفت، گریه کرد و از یک درمانگر برای درمان اعتیاد به قمار کمک خواست. او در میان ادعاهایی مبنی بر دست داشتن در رسوایی شرط‌بندی پیرامون فوتبال ایتالیا از ترکیب آتزوری کنار گذاشته شده و به خانه خود در میلان بازگشت.

ساندرو تونالی و نیکولو زانیولو روز پنجشنبه توسط پلیس در کاورچیانو مورد بازجویی قرار گرفتند و تونالی در بازگشت به خانه نزد خانواده‌اش اشک ریخته و اعتراف کرده که می‌داند چه اشتباه بزرگی مرتکب شده که تسلیم برخی وسوسه‌ها و سرگرمی‌های مضر شده که اکنون هزینه گزافی برایش دارد.

ایجنت تونالی توصیه کرده که او با یک درمانگر صحبت کند تا به اعتیاد به قمار غلبه کند، و طبق گزارش‌ها این جوان ۲۳ ساله پیشنهاد ایجنتش را پذیرفته است. همچنین گزارش شده است که تونالی با FIGC همکاری خواهد کرد تا با جوانان ملاقات کند و توضیح دهد که چرا نباید از او در زمینه قمار پیروی کرد.

انتظار می‌رود که تونالی روز شنبه به انگلیس و نیوکاسل بازگردد، و ظاهراً ادی هاو و تیمش آماده حمایت کامل از او هستند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: خبـر ورزشی