در شرایطی که قرار بود تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از ۲ روز اعتصاب از ساعت ۱۶ امروز در زمین ورزشگاه کاظمی برگزار شود، این تمرین با ۷۵ دقیقه تاخیر از ساعت ۱۷:۲۵ شروع شود. * یحیی گل‌محمدی که پس از جلسه با بازیکنانش با لباس شخصی در گفت‌وگو با رسانه‌ها شرکت کرده بود، برای […]

- اعتصاب بازیکنان پرسپولیس شکست

در شرایطی که قرار بود تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از ۲ روز اعتصاب از ساعت ۱۶ امروز در زمین ورزشگاه کاظمی برگزار شود، این تمرین با ۷۵ دقیقه تاخیر از ساعت ۱۷:۲۵ شروع شود.

* یحیی گل‌محمدی که پس از جلسه با بازیکنانش با لباس شخصی در گفت‌وگو با رسانه‌ها شرکت کرده بود، برای تعویض لباس خود به اتاق سرمربی رفت. البته تا وقتی خبرنگاران در محل تمرین حضور داشتند او با نشستن پشت یک میز در این اتاق مشغول بررسی یک کاغذ بود.

* افشین پیروانی پس از رویت عکاس سابق تیم فوتبال استقلال به شوخی با او پرداخت و اعلام کرد پس از یک دهه به تمرین تیم محبوبت آمدی!

* بازیکنان پرسپولیس پس از انجام کارهای بدنی به ۲ گروه تقسیم شدند. برخی از آنها به شوتزنی به سمت دروازه و تعدادی دیگر به به تمرین شوتزنی در قالب ۲ گروه با کاورهای سفید و مشکی به دروازه‌های کوچک مشغول شدند.

* وحید امیری و مهدی ترابی، بازیکنان مصدوم پرسپولیس مشغول فیزیوتراپی بودند.

* در زمان مصاحبه گل‌محمدی حرکت عجیب یک هواپیما در آسمان توجه مربیان پرسپولیس را به خود جلب کرد.

* مرتضی پورعلی گنجی، علیرضا بیرانوند و حسین کنعانی‌زادگان به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و وحدت هنانوف به دلیل حضور در اردوی تاجیکستان در این تمرین غایب بودند.

* یک اتومبیل اتش‌نشانی برای خاموش کردن آتش مربوط به زباله های اطراف ورزشگاه کاظمی در این محل حضور داشت.

منبع: خبـر ورزشی