تاریخ بازی دوباره الاتحاد و سپاهان مشخص شد
تاریخ بازی دوباره الاتحاد و سپاهان مشخص شد

دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران تاکید دارد باشگاه الاتحاد آمادگی خود برای سفر دوباره به اصفهان را اعلام کرده است.

تیم فوتبال الاتحاد عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با وجود سفر اصفهان و حضور در ورزشگاه نقش جهان، حاضر به انجام مسابقه با سپاهان ایران نشد و استادیوم را ترک کرد، اما با گذشت دو هفته از این اتفاق، حالا فدراسیون فوتبال ایران از احتمال برگزاری دوباره این مسابقه در اصفهان خبر می‌دهد.

هدایت ممبینی، دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران امروز در جمع خبرنگاران در خصوص احتمال تکرار بازی سپاهان ایران و الاتحاد عربستان ابراز کرد: هفته گذشته جلسه بسیار خوبی را با حضور تارقلی زاده مدیر روابط بین‌الملل فدراسیون، رئیس و دبیر کل فدراسیون عربستان، وینزور دبیر کل AFC، شین رئیس کمیته مسابقات و معاون دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاشکند ازبکستان در این خصوص داشتیم و بحث و تبادل نظر انجام گرفت.

او ادامه داد: واقعیت این است فدراسیون فوتبال عربستان با توجه به نزدیکی که با ما و فدراسیون فوتبال ایران دارد و از سوی دیگر ما هم کمک می‌کنیم روابط فوتبالی به شکلی پیش برود که دو کشور با یکدیگر مشکلی نداشته باشیم، به همین منظور فدراسیون عربستان اعلام کرد از هر رأی که کمیته انضباطی AFC اعلام کند، تبعیت خواهد کرد؛ حتی اگر تجدید بازی در اصفهان باشد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد: همان‌طور که می‌دانید بازی سپاهان و الاتحاد بعد از گزارش افسر امنیتی مسابقه به ارکان قضایی AFC که مستقل هستند، ارجاع داده شد. گزارش‌ها گرفته شده و تصمیم‌گیری در کمیته انضباطی انجام می‌شود. با این حال باشگاه الاتحاد و فدراسیون فوتبال عربستان به AFC اعلام کردند هیچ مشکلی با هر رای، حتی برای تکرار بازی در اصفهان نخواهند داشت. بنابراین، هر رأی که صادر شود، آنها مشکلی ندارند.

منبع :ورزش ۳