۴ بازیکن تیم استقلال در اردوی تیم ملی حاضر هستند و باشگاه استقلال به همین خاطر از سازمان لیگ درخواست کرده بود که این دیدار با یکی دو روز تاخیر نسبت به تاریخ اعلام شده برگزار شود تا ملی پوشان بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی فرصت برای ریکاوری و استراحت داشته باشند. اما […]

- سازمان لیگ هم با درخواست استقلال مخالفت کرد

۴ بازیکن تیم استقلال در اردوی تیم ملی حاضر هستند و باشگاه استقلال به همین خاطر از سازمان لیگ درخواست کرده بود که این دیدار با یکی دو روز تاخیر نسبت به تاریخ اعلام شده برگزار شود تا ملی پوشان بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی فرصت برای ریکاوری و استراحت داشته باشند. اما سازمان لیگ به دلیل زمان‌های زیادی که برای برگزاری بازی‌ها از دست داده با این درخواست مخالفت کرده است. بر همین اساس دیدار دو تیم جمعه هفته جاری ۲۸ مهر دراستادیوم آزادی برگزار می‌شود. قرار است این بازی با حضور تماشاگران استقلال و حتی بانوان برگزار شود.

جالب اینکه دیدار دو تیم استقلال – هوادار فصل گذشته در استادیوم آزادی ۷ گل داشت که ۶ گل سهم آبی‌ها بود. در مسابقه ای که سید حسین حسینی هم از روی نقطه پنالتی دروازه تیم هوادار را باز کرد. البته کاپیتان و دروازه بان استقلال بعد از بازی از کادر فنی تیم هوادار عذرخواهی کرد.

در همین ارتباط بخوانید: مخالفت باشگاه هوادار با درخواست استقلال

منبع: خبـر ورزشی