مرتضی نوربخش ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه شانزدهمین سفر شهرستانی مسئولان استان در سوادکوه انجام می‌شود، افزود: در این سفر از روستاهای هدف گردشگری و اقتصادی شهرستان بازدید و مشکلات، مسائل و ظرفیت‌های شهری و روستایی این شهرستان را مورد ارزیابی میدانی قرار می‌دهد. وی افزود: دیدار چهره به چهره […]

 

 مرتضی نوربخش ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه شانزدهمین سفر شهرستانی مسئولان استان در سوادکوه انجام می‌شود، افزود: در این سفر از روستاهای هدف گردشگری و اقتصادی شهرستان بازدید و مشکلات، مسائل و ظرفیت‌های شهری و روستایی این شهرستان را مورد ارزیابی میدانی قرار می‌دهد.

وی افزود: دیدار چهره به چهره و گفتگو با مردم یکی از هدف‌های مهم دیگر این سفرهاست که دولت سیزدهم بر آن تاکید دارد و در این سفرهای شهرستانی، هر یک از مدیران با حضور در ۲ تا سه روستای این شهرستان، مسائل و مشکلات مردم و روستاها را بررسی و شناسایی می‌کنند و آنها را برای جمع بندی و تصمیم سازی جهت برون رفت از آنها در جلسه شورای اداری با حضور استاندار ارائه می‌دهند تا مسائل در زمان‌های تعیین شده و با راهکارهای مصوب، حل و رفع شود.

نوربخش اظهار داشت: مصوبات این جلسات به دستگاه‌های متولی ابلاغ و پیگیری‌های لازم برای اجرای آن با جدیت صورت خواهد گرفت و استاندار مازندران در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و نخبگان دیدار خواهد کرد.

وی ادامه داد: برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بازدید از طرح‌های عمرانی و واحدهای تولیدی – صنعتی از جمله دیگر برنامه‌های مقام عالی دولت در استان در سفر به سوادکوه است.

در این سفر؛ ۶۰ مدیر ارشد استانی استاندار مازندران را همراهی می‌کنند.

منبع: مـهر