دنیل استوریج ملی‌پوش سابق در لس‌آنجلس بازداشت شد
دنیل استوریج ملی‌پوش سابق در لس‌آنجلس بازداشت شد

حکم بازداشت دنیل استوریج توسط پلیس لس‌آنجلس صادر شده و او ادعا می‌کند که هیچ پولی به کسی که از او شکایت کرده بدهکار نیست.

 

دنیل استوریج به دلیل اختلاف بر سر جایزه پیدا کردن سگ گم شده‌اش به دادگاه لس‌آنجلس احضار شده بود، اما غیبت کرد و در نتیجه حکم بازداشت او صادر شد. استوریج اعلام کرده بود که به کسی که سگش را پیدا کند جایزه ۳۰۰۰۰ دلاری می‌دهد و فاستر واشنگتن، که با نام «کیلا فیم» نیز شناخته می‌شود، ادعا می‌کند که او کسی است که سگ استوریج «لوچی» را چهار سال پیش به او بازگرداند و چون مبلغی دریافت نکرده از او شکایت کرده است.

مهاجم سابق چلسی در رسانه‌های اجتماعی بی‌گناهی خود را اعلام کرد و گفت که قبلاً جایزه را به شخصی که سگش را بازگردانده پرداخت کرده و واشنگتن مستحق دریافت هیچ پولی از او نیست.

او در استوری اینستاگرام خود نوشت: «دیروز برای اولین بار من و خانواده‌ام شنیدیم که شخصی به دنبال دزدیده شدن سگ ما «لوچی» که چهار سال پیش اتفاق افتاد، از ما پول می‌خواهد. حقیقت این است که من شخصاً به پسر جوانی که لوچی را پیدا کرده بود جایزه را پرداخت کردم. او از گرفتن جایزه خوشحال شد و من و خانواده‌ام از برگرداندن لوچی به خانه. به فردی که از ما جایزه می‌خواهد هیچ پولی داده نمی‌شود زیرا من این پول را به آن پسر پرداخت کرده بودم. من حتی از برگزاری جلسه دادگاه بی اطلاع بودم. احضاریه به خانه ما در AirBNB ارسال شد که ما ظرف ۲۴ ساعت پس از سرقت آن را ترک کرده بودیم. بنابراین من این فرصت را نداشتم که به درستی از خودم در رابطه با این ادعاهای دروغین دفاع کنم. وکلای من در حال بررسی موضوع هستند. من مطمئن هستم که این موضوع به سرعت به نفع من حل خواهد شد.»

منبع: خبـر ورزشی