به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در روز‌های اخیر جمعی از ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان و هیات‌های ورزشی استان لرستان برای چندمین مرتبه متوالی از عملکرد مدیر کل و ورزش جوانان این استان جناب آرش قیاسیان ابراز ناراحتی نموده و این موضوع را هم به گوش مسئولان وزارت ورزش و. رسانده اند. این در […]

- اعتراض به نحوه مدیریت مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در روز‌های اخیر جمعی از ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان و هیات‌های ورزشی استان لرستان برای چندمین مرتبه متوالی از عملکرد مدیر کل و ورزش جوانان این استان جناب آرش قیاسیان ابراز ناراحتی نموده و این موضوع را هم به گوش مسئولان وزارت ورزش و. رسانده اند.

این در حالی است حتی در دیداری که با معاونت سیاسی و سایر مسئولان عالی رتبه این استان داشتند خواستار برکناری قیاسیان و انتخاب یک فرد تازه نفس شده اند.

از طرف دیگر هیات بوکس، هیات دوومیدانی، هیات سوارکاری، هیات کبدی، هیات کشتی، هیات فوتبال، هیات بدنسازی و پرورش اندام، هیات هاکی، هیات بسکتبال، هیات ووشو، هیات زورخانه‌ای و پهلوانی، هیات کاراته و. از جمله هیات‌هایی هستند که از نحوه مدیریت قیاسیان دل خوشی ندارند.

عجیب‌تر این است که بیشتر هیات‌های استانی در لرستان اکنون در حالت تعطیلی قرار دارند.

در همین رابطه یکی از مسئولان هیات‌های ورزشی استان لرستان که نخواست نامش فاش شود، در این رابطه به خبرنگار ورزشی ما گفت: همان‌گونه که مستحضر هستید امروزه مقوله ورزش و جوانان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فرصت‌ها و نقطه قوت برای وضعیت کنونی کشور محسوب می‌گردد که غفلت و کم‌توجهی نسبت به این دو مقوله (ورزش وجوانان) می‌تواند به‌عنوان یک تهدید و نقطه‌ضعف بزرگ برای کشور محسوب گردد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه از دیرباز استان لرستان به‌عنوان یکی از قطب‌های اصلی ورزش قهرمانی و همگانی کشور محسوب می‌شده است، با بررسی میدانی که از وضعیت کنونی ورزش و امور جوانان استان لرستان از دیدگاه کارشناسان، صاحب نظران، پیشکسوتان، قهرمانان، هیات‌های ورزشی استانی و شهرستانی، سازمان‌های مردم نهاد و باشگاه‌های ورزشی به عمل آمده است، متأسفانه با توجه به سوء‌مدیریت توسط آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان در راس این اداره کل داشته، این استان پهناور که در همه ادوار جزو برترین‌های کشور در حوزه ورزش و جوانان بوده را، از جایگاه اصلی خود دور نموده است. برای همین هم از مسئولان بلندپایه کشور درخواست رسیدگی عاجل را دارم تا بیشتر از این ورزشکاران و سایر عزیزانی که در این خطه مشغول به فعالیت و جانفشانی هستند از حضور در ورزش سر خورده نشوند.

منبع: ایسـنا