واکنش تند کریم باقری به ادعای جنجالی و باورنکردنی مدیرعامل پرسپولیس
واکنش تند کریم باقری به ادعای جنجالی و باورنکردنی مدیرعامل پرسپولیس

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس امروز در مقابل این باشگاه و در جمع خبرنگاران درباره جدایی کریم باقری از این تیم گفت که جدایی خواسته خود باقری بوده است. برای آنهایی که از پشت پرده جدایی مربی سرخ ها مطلع بودند این ادعا باورنکردنی بود و انتظار واکنش باقری را می کشیدند […]

- واکنش تند کریم باقری به ادعای جنجالی و باورنکردنی مدیرعامل پرسپولیس

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس امروز در مقابل این باشگاه و در جمع خبرنگاران درباره جدایی کریم باقری از این تیم گفت که جدایی خواسته خود باقری بوده است. برای آنهایی که از پشت پرده جدایی مربی سرخ ها مطلع بودند این ادعا باورنکردنی بود و انتظار واکنش باقری را می کشیدند تا اینکه کریم باقری در گفت‌وگویی با فوتبال۳۶۰، صحبت‌های امروز رضا درویش، مدیر عامل پرسپولیس مبنی بر این‌که خود باقری تمایلی به مربیگری در این فصل نداشته بود را رد کرد.

وی گفت: این حرف‌ اصلا صحت ندارد و آقای درویش خودش می‌داند که هیچ مشکلی از سمت من نبوده. باشگاه خودش زود با من خداحافظی کرد و مصاحبه ایشان موجود است. پرسپولیس را دوست دارم و طی این سالها چند باری پیشنهادهای مختلف را رد کردم. الان هم من مشکلی ندارم. بهتر بود ایشان واقعیت را می‌گفت. از این حرفها تعجب می کنم.

منبع: اطلاعات انلاین