به گزارش زیرنویس، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که پنج اسرائیلی شهرک شتولا در الجلیل غربی در مرز لبنان در تبادل آتش زخمی شده و حال یکی از مجروحان وخیم است. ارتش صهیونیستی نیز در واکنش حملاتی توپخانه‌ای به مناطقی در داخل مرز لبنان انجام داده است. الجزیره نیز به نقل از یک […]

به گزارش زیرنویس، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که پنج اسرائیلی شهرک شتولا در الجلیل غربی در مرز لبنان در تبادل آتش زخمی شده و حال یکی از مجروحان وخیم است. ارتش صهیونیستی نیز در واکنش حملاتی توپخانه‌ای به مناطقی در داخل مرز لبنان انجام داده است.

الجزیره نیز به نقل از یک منبع در حزب الله لبنان: مقاومت لبنان مواضع نظامیان صهیونیست در شهرک شتولا را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

نیروهای مقاومت موفق شدند در این حمله موشکی خود ضربه محکمی به صفوف نظامیان صهیونیست در شتولا وارد آورند.

حزب الله لبنان اعلام کرد که نظامیان اشغالگر صهیونیست را در شهرک شتولا در شمال فلسطین اشغالی با موشک هدایت‌شونده هدف قرار داده است.

حزب الله تاکید کرد که در این حمله تلفاتی قطعی به نیروهای دشمن وارد شده است.

بمباران مناطق مرزی لبنان در پی عملیات حزب الله

جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به عملیات جدید حزب الله، اطراف شهرک عیتا الشعب در جنوب لبنان را بمباران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی رسما اعلام کرد که بر اثر شلیک موشک ضدزره به سمت نیروهای این رژیم در مرز لبنان و فلسطین اشغالی دست کم ۴ نظامی زخمی شدند.

این درحالی است که سازمان اورژانس رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در این عملیات یک اسرائیلی کشته شده و چهار نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های نزدیک به مرز لبنان خواسته فورا به پناهگاه بروند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی راه‌های منتهی به شهرک‌های صهیونیستی نزدیک به مرز لبنان را مسدود کرده و این منطقه را منطقه بسته نظامی اعلام کرده است.

منبع: مـهر