داریوش مهرجویی صاحب تعدادی از بهترین و ماندگارترین آثار تاریخ سینمای ایران شب گذشته در منزلش به همراه همسرش وحیده محمدی‌فر به شکل هولناکی به قتل رسید. در این باره فراز دیلی در گزارشی، یک روایت دردناک از این ماجرا ارائه داد:  وقتی آن دو یا چند نفر غریبه وارد خانه شدند، آن دستمال پارچه‌ای […]

داریوش مهرجویی صاحب تعدادی از بهترین و ماندگارترین آثار تاریخ سینمای ایران شب گذشته در منزلش به همراه همسرش وحیده محمدی‌فر به شکل هولناکی به قتل رسید.

ادعای ضد و نقیض درباره نحوه قتل داریوش مهرجویی

در این باره فراز دیلی در گزارشی، یک روایت دردناک از این ماجرا ارائه داد: 

وقتی آن دو یا چند نفر غریبه وارد خانه شدند، آن دستمال پارچه‌ای مثل همیشه دور مچ دست مهرجویی بوده. اولین شاهدان پیکر غرق در خونش هم آن دستمال را دیده‌اند. پس دست و پایش بسته نشده، همانطور که ردی از بستن دست و پای همسرش وجود نداشته. آن دو یا چند نفر غریبه دست و پای هر دو را شکسته‌اند و دست همسرش، وحیده محمدی‌فر از آرنج به سمت پشت خم شده. می‌گویند شاید وقتی گلویش را می‌بریدند آرنجش را هم شکسته‌اند. چون وقتی بالای سر پیکرش رسیدند سر همسرش فقط به پوست پشت گردن بند بوده. گلوی مهرجویی هم بریده شده اما نه به عمق همسرش؛ انگار که کینه غریبه‌ها با همسرش عمیق‌تر بوده باشد. البته سر مهرجویی هم از پشت با جسم سختی کوبیده و له شده. این دقیق‌ترین روایت از فاجعه‌ای است که اولین شاهدان پس از نیروهای آمبولانس به ما می‌گویند و شب قبل در منزل داریوش مهرجویی، کارگردان و نویسنده شهیر اتفاق افتاده است.

ادعای ضد و نقیض درباره نحوه قتل داریوش مهرجویی

اما این روایت در تناقض آشکار با اظهارات پلیس و دادگستری است: 

در این باره ایسنا به نقل از پلیس نوشت: ماجرای سربری که در فضای مجازی در حال طرح است، صحیح نیست. سردار هداوند فرمانده انتظامی استان البرز گفته است که «شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است».

برترین ها

+