در روزهای گذشته و به خصوص پس از نامه فسخ یحیی گل‌محمدی به باشگاه پرسپولیس، شایعات زیادی پیرامون علت جدایی او از پرسپولیس منتشر شد. حتی بسیاری مدعی شدند که برخی نهادها قصد دارند یحیی را از پرسپولیس کنار بگذارند و ترجیح می‌دهند این سرمربی روی نیمکت سرخ‌پوشان نباشد. البته ریشه این ادعا به زمانی برمی‌گردد […]

- دو واکنش به شایعه دخالت‌های امنیتی برای جدایی یحیی/ گل‌محمدی-پرسپولیس مانع بیرونی دارد؟

در روزهای گذشته و به خصوص پس از نامه فسخ یحیی گل‌محمدی به باشگاه پرسپولیس، شایعات زیادی پیرامون علت جدایی او از پرسپولیس منتشر شد. حتی بسیاری مدعی شدند که برخی نهادها قصد دارند یحیی را از پرسپولیس کنار بگذارند و ترجیح می‌دهند این سرمربی روی نیمکت سرخ‌پوشان نباشد.

البته ریشه این ادعا به زمانی برمی‌گردد که یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم با اظهارات طوفانی خود خبرنگاران را متعجب کرد. دیروز در ورزشگاه شهید کاظمی سرانجام یکی از خبرنگاران این سوال را از یحیی گل‌محمدی پرسید که آیا فکر می‌کنید از بالا نمی‌خواهند شما در پرسپولیس باشید!

گل‌محمدی که اخیرا تلاش کرده اظهارنظر جنجالی نداشته باشد و از حواشی دور بماند، در عین حال که تلاش می‌کرد نگاه خوش‌بینانه به موضوع داشته باشد، این ادعا را تا حدودی تایید کرد: ببینید من همیشه دوست دارم به اتفاقات نگاه مثبت داشته باشم، اما بعضی وقت‌ها فکر می‌کنم نکند یک جریانی درست می‌کنند که بخواهند این اتفاقات بیفتد. من از نیت آن‌ها خبر ندارم اما این تیم حیف است. این تیم باعث خوشحالی ۴۰میلیون نفر شد و شما نمی‌توانید برای این نشاط اجتماعی ارزش قائل شوید و بی‌تفاوت باشید.

رضا درویش اما صراحتا این ادعا را تکذیب کرد و گفت: مگر نهادی می‌تواند در کار مربیگری دخالت کند؟ اختیاری دارد؟ فدراسیون فوتبال که کار کارشناسی فوتبال می‌کند و بعید است در این کار دخالت کند و نهادهای امنیتی هم در کارهای امنیتی دخالت می‌کنند. بعید می‌دانم نهاد امنیتی کار کارشناسی فوتبال کند. همه این‌ها بساط شایعه است.

حالا مسئله بعدی پس از حل این بحران، تمدید قرارداد یحیی گل‌محمدی است و باید دید مدیران باشگاه پرسپولیس آیا پیشنهاد جدیدی به او ارائه خواهند کرد یا پس از جدایی نفراتی چون برانکو و کالدرون در سال‌های گذشته و البته خروج کریم باقری، یحیی نیز در پایان فصل از پرسپولیس خواهد رفت یا خیر.

بیشتر بخوانید: واکنش درویش به استعفای یحیی‌ و کناره‌گیری باقری؛ هیچ فشاری برای برکناری نیست/ گل‌محمدی نمی‌تواند از پرسپولیس برود!

منبع: خبـر ورزشی