گل‌محمدی می‌تواند در اروپا مربیگری کند
گل‌محمدی می‌تواند در اروپا مربیگری کند

با مقام دومی که یحیی در جام باشگاه‌های آسیا و موفقیت‌هایی که در لیگ برتر بدست آورد، به اعتقاد من این مربی فراتر از فوتبال ماست و حتی می‌تواند در اروپا نیز مربیگری کند.

 

مرتضی محصص درباره یحیی گل‌محمدی که طی روزهای اخیر به علت مشکلات مالی به این باشگاه هشدار داده بود اظهار کرد: یحیی ثابت کرده که یکی از بهترین مربیان جوان و آینده‌دار فوتبال در باشگاه‌ها و حتی تیم ملی است. او امتحانش را در فوتبال آسیا با نمره‌ی خوبی قبول شده و با مقام دومی که در جام باشگاه‌های آسیا و موفقیت‌هایی که در لیگ برتر بدست آورد، به اعتقاد من این مربی فراتر از فوتبال ماست و حتی می‌تواند در اروپا نیز مربیگری کند.

وی گفت: با زحماتی که یحیی گل محمدی، مدیریت و علاقمندان بی‌شمار این تیم کشیده‌اند، می‌توان مشکلات پرسپولیس را به حداقل رساند. طی چند سال گذشته یحیی هم کادر فنی خیلی خوبی در کنارش داشت و هم روند بازی‌هایش در داخل و چه خارج از خانه برای این که تیمش بهتر نتیجه بگیرد، متفاوت از سایر تیم‌ها و با برنامه بود.

تاریخچه و پرونده فوتبال یحیی پرسپولیس است

این مدرس فوتبال تصریح کرد: وی دارای امتیازات بسیار بالا و از نظر شخصیتی و رفتاری در فوتبال ما الگو است، این که بگویند گل محمدی با این گونه رفتارها به دنبال سوءاستفاده از پرسپولیس است اصلا قبول ندارم. تاریخچه‌ و پرونده فوتبال یحیی پرسپولیس است و اگر اختلاف نظری بین او باشگاه پرسپولیس وجود دارد باید زودتر حل و فصل شود.

از دست دادن یحیی به ضرر پرسپولیس است

محصص خاطرتشان کرد: باشگاه پرسپولیس باید به هر قیمتی یحیی را نگه دارند. در فوتبال حرفه‌ای اداره تیمی همچون پرسپولیس کار هرکسی نیست چون در جریان مشکلات بازیکنان و کادر فنی این تیم نیستیم. هرگونه اظهار نظر و قضاوت در خصوص مربی این تیم درست نیست و ممکن است در قضاوت دچار اشتباه شویم اما معتقدم باشگاه پرسپولیس این مشکل را نیز پشت سر خواهد گذاشت زیرا از دست دادن مهره‌ای همچون یحیی گل محمدی به ضرر باشگاه خواهد بود.

وی در پایان گفت: با رابطه‌ای که بین یحیی و بازیکنان وجود دارد و موفقیتی که او کسب کرده، گزینه‌ی بهتر از یحیی برای پرسپولیس نیست. تغییر مربی چه مشکلی از باشگاه را حل می‌کند، یحیی و جواد نکونام آینده فوتبال ما هستند. اختلاف باشگاه به من ارتباطی ندارد اما از نظر کیفیت تعداد مربیان خوب مثل یحیی کم است و با راه حل اشتباه دادن اعتبار باشگاه و فوتبال را زیر سوال می‌بریم. در مجموع ما باید به این گونه مربیان احترام بگذاریم و بی‌جهت با انتقاد کردن از مربیان با شخصیت آن‌ها بازی نکنیم.

منبع: خبـر ورزشی