بسیاری از افراد به هنگام کرایه جرثقیل مورد نظر خود تنها هزینه را در نظر می گیرند به دیگر فاکتورها توجهی ندارند. در صورتی که هزینه تنها گزینه انتخاب یک شرکت مناسب برای اجاره جرثقیل نمی باشد و فاکتورهای مختلفی را بایستی در نظر بگیرید. در این بخش قصد داریم شما را با نکاتی […]

 

بسیاری از افراد به هنگام کرایه جرثقیل مورد نظر خود تنها هزینه را در نظر می گیرند به دیگر فاکتورها توجهی ندارند. در صورتی که هزینه تنها گزینه انتخاب یک شرکت مناسب برای اجاره جرثقیل نمی باشد و فاکتورهای مختلفی را بایستی در نظر بگیرید.

در این بخش قصد داریم شما را با نکاتی مهم و اساسی که به هنگام اجاره جرثقیل لازم است آشنا کنیم تا بتوانید برای انتخاب جرثقیل بهترین شرکت را برگزینید. اگر سرچ کوتاهی در گوگل داشته باشید متوجه می شوید که شرکت های مختلفی در زمینه اجاره جرثقیل فعالیت می کنند. اما وجه تمایز این شرکت ها چیست و کدام شرکت بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با ما همراه باشید.

اجاره جرثقیل ارزان قیمت در تهران

فرض کنید که می خواهید یک جرثقیل برای حل مشکل اجاره کنید اما هیچ اطلاعات در مورد انواع جرثقیل و کاربرد آن ها ندارید. مهم ترین گزینه برای شما هزینه های لازم برای اجاره این دستگاه می باشد. اولین گام شما این است که مشخص کنید چه نوع جرثقیلی می خواهید. استفاده از بهترین و کاربردی ترین جرثقیل برای پروژه به تنهایی به صرفه جویی در هزینه و بازدهی بالا برای پروژه شما کمک می کند. جرثقیل ها عموما برای حمل جسم سنگین استفاده می شوند و به دو صورت ثابت و متحرک وجود دارند.

برخی از جرثقیل ها در محیط های شیب دار قابل استفاده نیست و برخی از آن ها را می توانید برای محیط شیب دار برگزینید. تعدادی از جرثقیل ها نیز برای پروژه هایی که نیاز به کار در ارتفاع دارند گزینه ای مناسب می باشند. به عنوان مثال جرثقیل سبد دار یک گزینه مناسب برای این کار می باشد. مواردی که بیان شد به صورت مختصر انواع جرثقیل را برای شما شرح داد. بنابراین در این مرحله می توانید مشخص کنید که با جرثقیل قرار است در چه محیطی چه کاری را انجام دهید.

کرایه جرثقیل ارزان یا باکیفیت؟

 

کرایه جرثقیل ارزان یا باکیفیت؟

اگر با شرکت های مختلف تماس بگیرید و یک جرثقیل خاص را بخواهید ممکن است با قیمت های متنوعی روبرو شوید. اما سوال اصلی این است که این اختلاف قیمت برای چیست؟ در واقع هر شرکتی با توجه به خدماتی که ارائه می دهد هزینه اجاره جرثقیل را تعیین می کند. اجاره جرثقیل ارزان خوب است اما اگر تنها به قیمت اکتفا کنید ممکن است بقیه ملاک های اساسی را از دست بدهید.

حال اگر جرثقیل مورد نظر از کیفیت بالایی برخوردار نباشد با مشکلات اساسی روبرو خواهید شد. مثلا ممکن است نیروی انسانی مشغول به کار در پروژه آسیب ببیند یا مدام مجبور باشید به تعمیرات جرثقیل بپردازید و انرژی و زمان صرف کنید. حتما به هنگام دریافت قیمت اجاره جرثقیل از شرکت های مختلف خدماتی که در ازای هزینه دریافت می کنید را جویا شوید تا با اطلاعات کامل بتوانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

جرثقیل‌ ها دستگاه‌ هایی بزرگ هستند و کار هایی بزرگ‌ هم انجام می‌ دهند؛ به همین دلیل به طور مستقیم با امنیت مجموعه و کازیرنویسن آن در ارتباط هستند. اگر اقدام به اجاره جرثقیل ارزان کنید، هیچ تضمینی وجود ندارد که یک دستگاه استاندارد و سالم به شما تحویل داده شود. ممکن است حین پروژه خراب شود یا ایرادی پیدا کند؛ با رخ دادن چنین اتفاقی در بهترین حالت که شخصی آسیب نبیند، انجام پروژه شما به تعویق می‌ افتد.

استاندارد بودن جرثقیل و چک شدن پیش از آغاز پروژه یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ هایی است که یک شرکت اجاره جرثقیل باید در اختیار مشتریان خود قرار دهد. پس با در نظر گرفتن این موارد متوجه می شویم اجاره جرثقیل ارزان ریسک است اما با وجود همه ی این‌ها همواره صاحبان کار به دنبال کمتر کردن هزینه ها هستند. در این شرایط شرکت ها باید شرایطی را فراهم آورند که صاحبان کار بتوانند هر دو ملاک خود یعنی کیفیت خوب و هزینه مناسب را در کنار هم داشته باشند.

آیا قیمت بالا به معنی کیفیت بالاست؟

شاید با خواندن مطلب بالا تصور کنید که هرچه قیمت بالاتر باشد کیفیت جرثقیل مورد نظر بیشتر است اما به هیچ وجه این جمله درستی نمی باشد. البته جرثقیل ارزان قیمت نیز به معنی بی کیفیت بودن نیست. برخی از شرکت ها متناسب با تعرفه های تعیین شده برای اجاره جرثقیل پیش می روند و این کاملا به نفع مشتری می باشد. البته خدمات ارائه شده نیز مطابق با مواردی است که تعیین شده به عنوان مثال شرکت جرثقیل نوین یکی از شرکت های معتبر در زمینه اجاره جرثقیل می باشد که تمامی هزینه های آن مطابق با تعرفه های تعیین شده در سال ۱۴۰۲ است. شرکت اجاره جرثقیل معتبر مطابق با تعرفه‌ های تعیین شده از شما هزینه دریافت می‌ کند. این شرکت‌ ها دقیقا مطابق با خدماتی که ارائه می‌ دهند، هزینه دریافت می‌ کنند و به همین دلیل است که مخاطبان زیادی دارند. به عبارتی می‌ توان گفت کیفیت خدمات و دریافت هزینه مناسب مهم‌ترین فاکتور هایی هستند که بهترین شرکت اجاره جرثقیل را تعیین می‌ کنند.

 

 

منبع خبر: رکنـا