حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۲۳ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: آقای قالیباف! شما از قول وزیر آموزش و پرورش گفتید مشکل کمبود معلم در تمام مدارس حل شده اما این اتفاق رخ نداده است. وی بیان کرد: مشکل دیگر مربوط به تأمین خدمتکار مدارس است. […]

- واکنش قالیباف به تداوم مشکل کمبود معلم در مدارس؛ جلسه‌ای غیر رسمی برگزار می‌کنیم

حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۲۳ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: آقای قالیباف! شما از قول وزیر آموزش و پرورش گفتید مشکل کمبود معلم در تمام مدارس حل شده اما این اتفاق رخ نداده است.

وی بیان کرد: مشکل دیگر مربوط به تأمین خدمتکار مدارس است. چطور یک مدرسه با ۳۰۰ دانش آموز حتی یک خدمتکار هم ندارد؟

تعیین تکلیف‌های مجلس برای دولت رئیسی/ افزایش ظرفیت سکونتگاهی کشور برای جلوگیری از مهاجرت/ مصوبه ای برای نوسازی بافت فرسوده

استیضاح وزیر آموزش و پرورش به کجا رسید؟

نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وضعیت آموزش و پرورش نامناسب است و سالیان سال است که سازمان استخدامی اجازه استخدام معلم نداده است.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: با توجه به اینکه مجلس در حال بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم است، قرار شده که جلسه‌ای غیررسمی با وزیر آموزش و پرورش برگزار شود.

وی با بیان اینکه گزارش نظارتی هم در حال تنظیم است، گفت: این جلسه هم حتماً با حضور رئیس سازمان امور استخدامی خواهد بود و سعی می‌کنیم روز یکشنبه این جلسه را پیگیری کنیم.

۲۱۹۲۱۸

منبع: خبـرآنلاین