انتقاد تند مهاجری به دولت رئیسی درباره تناقض در سیاست‌های دلاری
انتقاد تند مهاجری به دولت رئیسی درباره تناقض در سیاست‌های دلاری

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی خطاب به رئیسی نوشت:  در همین چندروز حوادث غزه قیمت دلار ناگهان به۵۴هزارتومان رسید و می‌رفت که زنجیر پاره کند. اما آنگونه که روزنامه محترم کیهان نوشته بانک مرکزی با تزریق۳۷۱میلیون دلار،بازار  را مهار کرد. دستشان درد نکند و آفرین به تدبیرشان. اما می‌خواهم به خاطرتان بیاورم که […]

- انتقاد تند مهاجری به دولت رئیسی درباره تناقض در سیاست‌های دلاری

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی خطاب به رئیسی نوشت: 

در همین چندروز حوادث غزه قیمت دلار ناگهان به۵۴هزارتومان رسید و می‌رفت که زنجیر پاره کند. اما آنگونه که روزنامه محترم کیهان نوشته بانک مرکزی با تزریق۳۷۱میلیون دلار،بازار  را مهار کرد. دستشان درد نکند و آفرین به تدبیرشان.

اما می‌خواهم به خاطرتان بیاورم که در دولت قبل، آقایان ولی‌الله سیف و احمد عراقچی رئیس و معاون بانک مرکزی فقط به خاطر تزریق۱۵۹میلیون دلار یعنی کمتر از نصف رقمی که اخیرا دولت شما تزریق کرد به‌ ۱۵سال حبس و جرایم نجومی محکوم شدند که پرونده شان در زمان ریاست شما بر قوه قضاییه مفتوح بود و هنوز هم در دادگستری در جریان است.

 بانک مرکزی دولت شما دوونیم برابر رقم دولت قبل ، دلار در بازار فروخته و اگر قرار باشد برای این کار حبس درنظر گرفته شود مجازاتش باید به ۵۰سال برسد!

اما ظاهراً چون این دولت دولت شماست چنین کاری تخلف محسوب نمی شود و حاشیه امن وجود دارد

منبع: اطلاعات انلاین