به گزارش زیرنویس، سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: اقدام جدیدی توسط پلیس استان کرمانشاه در دستور کار قرار گرفته و آن هم شناسایی و تشویق رانندگان منضبط و قانون مدار است. وی با اشاره به پایش فصلی رانندگان خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت‌های کرمانشاه، افزود: رانندگان که در طول فصل مرتکب هیچ گونه تخلفی […]

به گزارش زیرنویس، سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: اقدام جدیدی توسط پلیس استان کرمانشاه در دستور کار قرار گرفته و آن هم شناسایی و تشویق رانندگان منضبط و قانون مدار است.

وی با اشاره به پایش فصلی رانندگان خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت‌های کرمانشاه، افزود: رانندگان که در طول فصل مرتکب هیچ گونه تخلفی نشوند شناسایی و در قرعه کشی برای اهدای هدیه‌ای ارزشمند شرکت داده می‌شوند.

سردار حاجیان ادامه داد: این طرح در طول فصل تابستان اجرا و یکی از رانندگان قانون مدار که در طول فصل تابستان مرتکب هیچ‌گونه تخلفی نشده بود به قید قرعه از میان چندین شهروند منضبط دیگر انتخاب و برنده یک دستگاه موتورسیکلت شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: طرح تشویق رانندگان قانون مدار تداوم پیدا خواهد کرد و به صورت فصلی یک نفر انتخاب و هدیه ارزشمندی به وی اهدا خواهد شد.

وی در عین حال از تشدید برخورد با رانندگان متخلف نیز خبر داد و گفت: آن دسته از رانندگان که تخلفات زیادی داشته باشند نیز مورد جریمه و برخورد پلیس قرار می‌گیرند.

سردار حاجیان یادآور شد: در طرح برخورد با رانندگان متخلفی که با آلودگی صوتی و یا سرعت بالای ۱۴۰ کیلومتر باعث ایجاد مراحمت برای شهروندان شوند و نمره منفی آنها به ۲۵ برسد علاوه بر ضبط گواهینامه و توقیف خودرویشان، به دستگاه قضائی نیز معرفی خواهند شد.

منبع: مـهر