سندی از دخالت ایران در حوادث غزه وجود ندارد/ نیازی به ورود امریکا به جنگ غزه نیست
سندی از دخالت ایران در حوادث غزه وجود ندارد/ نیازی به ورود امریکا به جنگ غزه نیست

بایدن گفت: اسرائیلی‌ها یکی از بهترین نیرو‌های جنگی را دارند. تضمین می‌کنم هر چیزی که نیاز داشته باشند، در اختیارشان قرار بگیرد. بایدن در پاسخ به این پرسش که آیا به دلیل تحولات خاورمیانه، تهدید تروریسم در آمریکا افزایش یافته است، گفت: بله. رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به سوال دیگری در مورد اینکه «آیا […]

- سندی از دخالت ایران در حوادث غزه وجود ندارد/ نیازی به ورود امریکا به جنگ غزه نیست

بایدن گفت: اسرائیلی‌ها یکی از بهترین نیرو‌های جنگی را دارند. تضمین می‌کنم هر چیزی که نیاز داشته باشند، در اختیارشان قرار بگیرد.

بایدن در پاسخ به این پرسش که آیا به دلیل تحولات خاورمیانه، تهدید تروریسم در آمریکا افزایش یافته است، گفت: بله.

رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به سوال دیگری در مورد اینکه «آیا حماس باید کاملا حذف شود» اظهار کرد: بله. اما لازم است که راهی برای تشکیل دولت فلسطینی وجود داشته باشد.

وی همچنین درباره اینکه «آیا ایران در پشت جنگ غزه قرار دارد؟» گفت: نمی‌خواهم وارد جزئیات اطلاعات طبقه‌بندی شوم. اما باید بسیار روشن به شما بگویم که هیچ سند روشنی در این باره وجود ندارد.

بایدن افزود: ایران همواره از حماس و حزب الله حمایت می‌کند. اما درباره اینکه آیا ایران از قبل از حمله حماس اطلاع داشت و به برنامه‌ریزی آن کمک کرده بود، هیچ شواهدی دال بر این موضوع وجود ندارد.

رئیس جمهوری آمریکا گفت: اشغال دوباره غزه توسط اسرائیل یک اشتباه است. اما از بین بردن حزب الله در شمال و حماس در جنوب یک الزام ضروری است.

منبع: اطلاعات انلاین