به گزارش زیرنویس، مجتبی جمالی اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان مبنی بر تیراندازی ، به سمت درب منزل یک شهروند در شهرستان ساوه، بلافاصله مأموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند. وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که فردی به سمت منزل یکی از شهروندان […]

به گزارش زیرنویس، مجتبی جمالی اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان مبنی بر تیراندازی ، به سمت درب منزل یک شهروند در شهرستان ساوه، بلافاصله مأموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که فردی به سمت منزل یکی از شهروندان اقدام به تیراندازی کرده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به وی شده و سپس بلافاصله از محل متواری شده است. 

جمالی تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهم متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته مخفیگاهش در استان قم شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار اختلافات قبلی عنوان کرد، بیان داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

منبع خبر: رکنـا