برنامه لیونل مسی و هم‌تیمی‌هایش برای فصل جدید مشخص شد/ اسطوره آرژانتینی راهی کدام کشور آسیایی می‌شود؟
برنامه لیونل مسی و هم‌تیمی‌هایش برای فصل جدید مشخص شد/ اسطوره آرژانتینی راهی کدام کشور آسیایی می‌شود؟

لیونل مسی و تیم اینترمیامی برای اولین بار تور بین‌المللی برگزار خواهند کرد و دو بازی دوستانه با دو تیم آسیایی را در برنامه دارند.

 

اینترمیامی برای اولین بار از زمان تأسیس به یک تور بین‌المللی می‌رود و دو بازی دوستانه در آسیا برگزار خواهد کرد. اولین بازی در ۵ نوامبر در کینگدائو در برابر تیم محلی کینگدائو هاینیو خواهد بود که در سوپرلیگ چین، بالاترین سطح فوتبال چین، بازی می‌کند. سه روز بعد در ۸ نوامبر این باشگاه آمریکای شمالی برای دیدار با چنگدو رونگچنگ، دیگر تیم حاضر در سوپرلیگ چین، به شهر چنگدو سفر خواهد کرد.

اسپانسرهایی که با بارسلونا کار کرده‌اند

به گزارش زیرنویس، این تور بین‌المللی توسط دو شرکت با تجربه در این زمینه برگزار می‌شود: NSN و مایجیا اسپورت چین. شرکت بین‌المللی NSN مستقر در بارسلونا، شرکتی است که مسئول برگزاری مسابقه بین بارسلونا و ویسل کوبه در ۷ ژوئن گذشته در توکیو با حضور ۵۰۰۰۰ تماشاگر در ورزشگاه ملی ژاپن بود.

ژاوی آسنسی، مدیر توسعه کسب و کار اینترمیامی گفت: «ما از اینکه به گسترش دامنه جهانی باشگاه خود ادامه می‌دهیم و در مقابل هواداران باورنکردنی در سراسر جهان بازی می‌کنیم خوشحالیم و مشتاقانه منتظر این اتفاق هستیم.» جوئل بوراس، بنیانگذار NSN، گفت: «با این پروژه ما تعهد خود را مضاعف می‌کنیم و به رشد در زمینه ورزش و سرگرمی ادامه می‌دهیم. ما به همراه شریک خود، مایجیا اسپورت، این فرصت را داریم که یک تور تاریخی با حضور تیم سال ترتیب دهیم.»

سفر اینترمیامی به چین اولین فرصتی خواهد بود که تیم تحت رهبری لئو مسی و دیگر بازیکنان مطرح مانند سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا و یوزف مارتینز را در خارج از ایالات متحده ببینیم.

منبع: خبـر ورزشی