حرکت عجیب و مشکوک مایلی‌کهن در ماجرای امیر قلعه‌نویی!
حرکت عجیب و مشکوک مایلی‌کهن در ماجرای امیر قلعه‌نویی!

گزارش «اطلاعات آنلاین»، محمد مایلی کهن که طی ماههای اخیر شدیدترین انتقادات را به سرمربی تیم ملی داشته و هنوز هم شکایت قلعه نویی از وی در جریان است، بر خلاف انتظار پس از حذف تیم امید و ناکامی فرد منتخب قلعه نویی در این تیم یعنی رضا عنایتی، علیه آنها موضع گیری نکرده است. […]

- حرکت عجیب و مشکوک مایلی‌کهن در ماجرای امیر قلعه‌نویی!

گزارش «اطلاعات آنلاین»، محمد مایلی کهن که طی ماههای اخیر شدیدترین انتقادات را به سرمربی تیم ملی داشته و هنوز هم شکایت قلعه نویی از وی در جریان است، بر خلاف انتظار پس از حذف تیم امید و ناکامی فرد منتخب قلعه نویی در این تیم یعنی رضا عنایتی، علیه آنها موضع گیری نکرده است. البته با شناختی که از مایلی کهن داریم بعید است که وی به دلیل آن شکایت فتیله انتقادات خود را پایین کشیده باشد.

وی در گفتگو با خبرنگار ما درباره تیم ملی گفت: بیشتر بازیکنان این تیم باتجربه هستند و میانگین سنی تیم بالا است پس باید عملکرد خوبی داشته باشند. من نمی‌خواهم به این مقوله ورود کنم. امیدوارم موفق شوند.

مایلی‌کهن درباره تیم امید نیز گفت: بنده نگفته بودم اگر به جای این کادر فنی افراد دیگری باشند حتما موفق می‌شویم. فوتبال مقوله جدایی است و با تمام رشته‌ها فرق دارد. شاید اگر آقایان نویدکیا و هاشمیان هم در راس کادر فنی تیم امید بودند همین نتایج رقم می‌خورد، اما صحبت بنده این بود که آقای عنایتی به رغم اینکه فوتبالیست خوبی بوده، اما در مربیگری تجربه و کارنامه قابل توجهی نداشته و باید از افرادی استفاده می‌شد که با تجربه‌تر باشند.

حالا باید منتظر ماند و دید این سکوت حاجی مایلی در قبال تیم ملی بزرگسالان و امیر قلعه نویی تا کجا ادامه خواهد داشت.

متن کامل مصاحبه با محمد مایلی‌کهن را اینجا بخوانید.

منبع: اطلاعات انلاین