لیست تیم ملی درحالی برای تورنمنت اردن اعلام شد که بازهم خبری از دعوت مهدی قایدی به تیم ملی نبود. قایدی که فصل قبل بهترین بازیکن و گلزن استقلال استقلال بود و فصل درخشانی را پشت سر گذاشت، جایی در لیست تیم ملی ندارد. مهدی که در تابستان امسال راهی اتحاد کلبا شده و با […]

- پشت پرده خط خوردن یک ستاره بزرگ از تیم ملی/ قلعه‌نویی به این بازیکن اعتقادی ندارد؟

لیست تیم ملی درحالی برای تورنمنت اردن اعلام شد که بازهم خبری از دعوت مهدی قایدی به تیم ملی نبود. قایدی که فصل قبل بهترین بازیکن و گلزن استقلال استقلال بود و فصل درخشانی را پشت سر گذاشت، جایی در لیست تیم ملی ندارد. مهدی که در تابستان امسال راهی اتحاد کلبا شده و با فرهاد مجیدی کار می‌کند، در این فصل از فوتبال امارات هم ۳ گل به ثمر رسانده و دومین گلزن برتر لیگ امارات است.

با این حال قلعه‌نویی و کادرش اعتقاد زیادی به این بازیکن ندارند و مهدی جایی در تیم ملی نخواهد داشت. قایدی نه برای تورنمنت کافا، نه برای بازی‌های دوستانه مقابل بلغارستان و آنگولا و نه برای تورنمنت اردن به تیم ملی دعوت نشد و با این شرایط شانس بسیار کمی برای حضور در جام ملت‌های آسیا خواهد داشت. قلعه‌نویی و مجیدی هیچوقت رابطه خوبی با هم نداشتند و شایعاتی از مدت‌ها قبل مطرح شد که قلعه‌نویی به خاطر اختلاف با مجیدی، قایدی را به تیم ملی دعوت نمی‌کند و این ستاره قربانی این ماجرا شده است.

البته این موضوع در حد شایعه باقی مانده و مشخص نیست تا چه حدی صحت دارد. هرچه که هست قایدی جایی در تفکرات قلعه‌نویی و کادرفنی تیم ملی ندارد و حتی مهرداد محمدی با وجود اینکه در اکثر بازی‌های این فصل در استقلال نیمکت نشین و یا مصدوم بوده، به تیم ملی دعوت شد ولی خبری از دعوت قایدی نبود. محمدی هم بازیکن خوب و باکیفیتی است ولی عدم دعوت از ستاره فصل قبل استقلال کمی عجیب به نظر می‌رسد.

منبع: خبـر ورزشی