به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مرحله نهایی مسابقات جهانی کشتی ساحلی روز‌های ۲۲ و ۲۳ مهرماه در دالامان منطقه موغلان ترکیه برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب ۲ مدال طلای حسین عباس‌پور در وزن ۸۰ کیلوگرم و هادی وفایی‌پور در وزن ۹۰ کیلوگرم، یک مدال نقره محمد علی‌تبار در […]

- کشتی ساحلی ایران قهرمان جهان شد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مرحله نهایی مسابقات جهانی کشتی ساحلی روز‌های ۲۲ و ۲۳ مهرماه در دالامان منطقه موغلان ترکیه برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب ۲ مدال طلای حسین عباس‌پور در وزن ۸۰ کیلوگرم و هادی وفایی‌پور در وزن ۹۰ کیلوگرم، یک مدال نقره محمد علی‌تبار در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم و یک مدال برنز حمیدرضا زرین‌پیکر در وزن ۹۰ کیلوگرم به‌عنوان قهرمانی دست یافت.

در این رقابت‌ها پس از تیم ایران که با ۸۰ امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت، تیم‌های ترکیه با ۷۷ و گرجستان با ۴۴ امتیاز دوم و سوم شدند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۷۰ کیلوگرم غلامرضا عبدالله‌پور در مبارزه نخست با نتیجه ۲ بر صفر جاستن بنجامین از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۳ بر ۲ میشل کوک از آمریکا را شکست داد و در دور سوم با نتیجه ۲ بر ۲ مغلوب جوشکون از ترکیه شد و بعنوان ششم رسید. پژمان ذوالفقار دیگر نماینده کشورمان در این وزن در مبارزه نخست با نتیجه ۳ بر ۲ آکاکی کمرتلیدزه از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ کوانتین استیکر از فرانسه را شکست داد و دور سوم با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب رامیز حسن‌اف از جمهوری آذربایجان شد و در جایگاه پنجم ایستاد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم حسین عباس‌پور در دیدار نخست با نتیجه ۳ بر صفر واین لامونت از آمریکا را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۲ بر صفر از سد نیکیتا کانوسکی از اوکراین گذشت و در دور سوم با نتیجه ۳ بر صفر مقابل هوگو کنوت از فرانسه به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. عباس‌پور در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ مهمت داشدمیر از ترکیه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر هوگو کونت از فرانسه را برای بار دوم شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

 

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا