همشهری آنلاین نوشت:علی اکبریان، بازیکن سابق تیم های استقلال و پرسپولیس که به دلیل حمل ۱۶ گرم مواد مخدر ۱۴ سال حبس را متحمل شد به تازگی  برای مرخصی دو ماهه به خانه برگشته است. مهمترین محورهای این گفت وگو را بخوانید: *حتی قیافه ام عوض شد. چاق شده ام و اگر  مراببینید نمی شناسید. […]

همشهری آنلاین نوشت:علی اکبریان، بازیکن سابق تیم های استقلال و پرسپولیس که به دلیل حمل ۱۶ گرم مواد مخدر ۱۴ سال حبس را متحمل شد به تازگی  برای مرخصی دو ماهه به خانه برگشته است.

مهمترین محورهای این گفت وگو را بخوانید:

*حتی قیافه ام عوض شد. چاق شده ام و اگر  مراببینید نمی شناسید. الان دیگر برای مرخصی آمدم. ان‌شاءالله زودتر تمام شود.

*برای کلاس های مربیگری ثبت نام کردم و می خواهم مربیگری کنم. اگر کار مربیگری را شروع کنم، مرخصی حبسم تمدید می شود تا تمام شود. الان هم با اقای ناصری از مدرسین هیات فوتبال صحبت کردم. ثبت های لازم انجام شده است تا سریع تر کلاس ها را شروع کنم. 

*فریبم دادند. گفتند دو ماهه اینجا را برایت ژاپن می کنیم تا در آمد خوبی پیدا کنی. در فوتبال هم پول خوبی نمی‌دادند. ۱۴ سال حبس کشیدم. الان ۱۰۰ میلیارد تومان هم بدهند ، حاضر نیستم یک گرم مواد مخدر در دستم باشد.

*وضعیتم بد نبود اما هر چه باشد زندان است و شرایط خودش را دارد. 

*خدا پدر و مادر جواد زرینچه را بیامرزد. رو دستش ندیدم. افراد دیگر مانند امیرقلعه نویی و بهزاد غلامپور کمک می کردند اما زرینچه خیلی کمک می کرد . کرایه خانه من در ماه ۵ میلیون بود که او می داد در حالی که در زندان نمی توانستم خرج خودم را پیدا کنم.

*از همین جا اعلام می کنم کسی دیگر به زن و بچه من کمک نکند.

*می خواهم با کار مربیگری این ۱۴ سال را جبران کنم . باید هم بگویم الان نسبت به قدیم شرایط فرق کرده است.

*من ۱۰ سال از این ۱۴ سال که زندان بودم بازی‌ها را به دقت زیر نظر داشتم و نکات لازم را هم می‌نوشتم و الان دارم . آنالیزهای لازم را داشتم. از این ها استفاده می کنم و خیلی حرف ها در مربیگری برای گفتن دارم.

منبع: اطلاعات انلاین