دیدار تیم‌های استقلال و هوادار در روز جمعه هفته جاری در شرایطی برگزار می‌شود که یکی از ستاره‌های تیم آبی پوش خاطره تلخی از بازی آخر مقابل هوادار دارد. حسین حسینی در واپسین دقایق بازی مقابل هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر گذشته به اصرار و تشویق هواداران پشت ضربه پنالتیِ ششمین دقیقه […]

- چرا کاپیتان استقلال، سرمربی‌اش را وادار به عذرخواهی کرد؟/ یک آبی‌پوش به بازی تلخ رسید!

دیدار تیم‌های استقلال و هوادار در روز جمعه هفته جاری در شرایطی برگزار می‌شود که یکی از ستاره‌های تیم آبی پوش خاطره تلخی از بازی آخر مقابل هوادار دارد.

حسین حسینی در واپسین دقایق بازی مقابل هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر گذشته به اصرار و تشویق هواداران پشت ضربه پنالتیِ ششمین دقیقه وقت‌های تلف شده پایان بازی ایستاد و با یک ضربه نمایشی توپ را به قعر دروازه حریف فرستاد. ضربه‌ای که البته باعث دلخوری ساپینتو و اهالی فوتبال شد.

به یاد داریم همان شب یعنی بیست و ششم فروردین ماه سال جاری خبرهایی از رختکن استقلال به بیرون درز پیدا کرد که سرمربی پرتغالی استقلال نسبت به این اقدام کاپیتان تیمش انتقاد کرده بود. ساپینتو حتی به رختکن هوادار رفت و از این بابت از ساکت الهامی سرمربی وقت هوادار دلجویی کرد و ضمن عذرخواهی گفت که حسینی انتخاب او برای زدن پنالتی نبوده است.

حسینی پس از این انتقادات با انتشار متنی در صفحه شخصی اش بابت این اقدام عذرخواهی کرد که البته برخی فوتبال دوستان آن را بی‌ربط دانستند و گفتند هر فوتبالیستی می‌تواند پشت ضربه پنالتی بایستد و این مسائل کاملاً در فوتبال طبیعی است. با این وجود بسیاری بر این اعتقاد بودند که سید حسین حسینی آن شب وجدان ناراحتی داشت و نتوانست شادی برد ۶ بر یک تیمش را به خوبی جشن بگیرد! اتفاقی تلخ و شیرین در یکی از شب‌های به یاد ماندنی…

حالا دوباره سیدحسین حسینی دروازه‌بان اصلی و ثابت استقلال باید جمعه این هفته مقابل همان تیم و همان دروازه‌بان درون زمین به میدان برود. قطعاً از اتفاقات جذاب پیش از شروع بازی رویارویی حسین حسینی با مهرداد طهماسبی دروازه‌بان تیم هوادار است.

منبع: خبـر ورزشی