تیم ملی در بازی های اخیر خود با زوج های دفاعی مختلفی به میدان رفته است و به نظر می رسد سرمربی تیم ملی هنوز به زوج ایده آل خود دست پیدا نکرده است. از زمان حضور قلعه نویی در تیم ملی مدافعانی چون مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی […]

- ۸ بازی ۷ زوج مختلف/ ستاره پرسپولیس انتخاب اول قلعه نویی است!

تیم ملی در بازی های اخیر خود با زوج های دفاعی مختلفی به میدان رفته است و به نظر می رسد سرمربی تیم ملی هنوز به زوج ایده آل خود دست پیدا نکرده است. از زمان حضور قلعه نویی در تیم ملی مدافعانی چون مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، محمد دانشگر،عارف آقاسی، آرمین سهرابیان، سامان فلاح و محمد امین حزباوی مدافعانی بودند که در اردوهای مختلف دعوت شدند و به تدریج مورد استفاده قرار گرفتند.

قلب خط دفاعی در تیم ملی پرترافیک است و مدعیان زیادی در این پست حضور دارند. در نهایت ۴ مدافع راهی جام ملت های آسیا می شوند و قلعه نویی در بازی های دوستانه تیم ملی در حال محک زدن این بازیکنان است تا به زوج ایده آل خود برسد. در بازی دوستانه مقابل روسیه شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان در ترکیب اصلی قرار گرفتند. در دیدار با کنیا شاهد حضور سهرابیان و کنعانی زادگان بودیم. در بازی دوستانه مقابل افغانستان شاهد زوج کنعانی زادگان و مجید حسینی بودیم و در دیدار با قرقیزستان هم حسینی و پورعلی گنجی درترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفتند.

در بازی با ازبکستان که در فینال تورنمنت کافا برگزار شد، کنعانی زادگان و پورعلی گنجی به صورت فیکس در قلب خط دفاعی تیم ملی بازی کردند. در اردوی قبلی کنعانی زادگان به دلیل مسائل انضباطی غایب بود و در دیدار با بلغارستان پورعلی گنجی و خلیل زاده به میدان رفتند. در بازی با آنگولا هم دانشگر و خلیل زاده در ترکیب ثابت قرار گرفتند تا شاهد زوج های دفاعی مختلفی در بازی های اخیر تیم ملی باشیم. در بازی قبلی تیم ملی مقابل اردن قلعه نویی از زوج کنعانی زادگان و خلیل زاده استفاده کرد که در سال های اخیر بازی های زیادی را در کنار هم انجام دادند و شناخت زیادی از یکدیگر دارند.

 کنعانی زادگان که یکی از بهترین مدافعان میانی ما در سال های اخیر بوده، بیشترین حضور را در ترکیب اصلی تیم ملی داشته و به نظر می رسد مدافع پرسپولیسی، انتخاب اول قلعه نویی برای جام ملت های آسیا خواهد بود. در کنار کنعانی زادگان هم شانس پورعلی گنجی و خلیل زاده زیاد است تا در جام ملت های آسیا در لیست تیم ملی حضور داشته باشند.

منبع: خبـر ورزشی