به گزارش زیرنویس، سرهنگ رابعه جوانبخت درخصوص این خبر گفت: در ساعت ۰۹:۲۰ صبح امروز در مسیر جنوب به شمال خیابان پاکنژاد بالاتر از سرو یک دستگاه سواری تویوتا با عابر حدودا ۷۰ ساله بشدت برخورد می نماید که در این حادثه متاسفانه این عابر در محل حادثه فوت می نماید. سرهنگ جوانبخت گفت: بلافاصله […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ رابعه جوانبخت درخصوص این خبر گفت: در ساعت ۰۹:۲۰ صبح امروز در مسیر جنوب به شمال خیابان پاکنژاد بالاتر از سرو یک دستگاه سواری تویوتا با عابر حدودا ۷۰ ساله بشدت برخورد می نماید که در این حادثه متاسفانه این عابر در محل حادثه فوت می نماید.

سرهنگ جوانبخت گفت: بلافاصله تیم های منطقه ۲ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حاضر شدند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل تصادف پرداختند.

وی افزود: این حادثه در حالی اتفاق افتاد که دقیقا این عابر در فاصله ای خیلی کم از پل عابر پیاده در حال تردد به سمت دیگر خیابان بوده و تمامی مسیر وسط راه نیز توسط حفاظ توسط نرده ها محفوظ ومسدود گردیده بود تا عابرین پیاده از آن تردد و عبور نکنند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: این تصادف در لاین سه یعنی خط سرعت روی داده یعنی این عابر بی احتیاط تا لاین سه هم پیش رفته و به پل عابر پیاده هیچ توجهی نداشته که خود این موضوع بسی جای سوال دارد؟

وی از عابرین پیاده خواست چنانچه قصد تردد از عرض معابر را دارند حتما از پل های عابر پیاده حتی اگر در فاصله ای دورتر هم می باشد استفاده و هرگز عرض خیابان را اتتخاب ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

منبع خبر: رکنـا