جواد نکونام و علی خطیر سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال پس از پایان تمرین امروز این تیم در محل کمپ زنده یاد ناصر حجازی جلسه دوستانه‌ای را برگزار کردند. در این جلسه در ارتباط با برنامه‌های کادر فنی برای دیدار مقابل هوادار و هفته‌های آینده همچنین وضعیت ثبت قرارداد گوستاو بلانکو برای حضور در جمع […]

- جلسه مهم نکونام و خطیر بعد از تمرین امروز

جواد نکونام و علی خطیر سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال پس از پایان تمرین امروز این تیم در محل کمپ زنده یاد ناصر حجازی جلسه دوستانه‌ای را برگزار کردند.

در این جلسه در ارتباط با برنامه‌های کادر فنی برای دیدار مقابل هوادار و هفته‌های آینده همچنین وضعیت ثبت قرارداد گوستاو بلانکو برای حضور در جمع نفرات استقلال با مجوز حضور در مسابقات و مسائل دیگر این تیم صحبت‌هایی به میان آمد. علی خطیر و جواد نکونام در فضایی کاملاً دوستانه این جلسه را برگزار کردند که برخلاف اتفاقات و حرف و حدیث‌های روزهای گذشته بود.

افراد نزدیک به تیم استقلال که امروز نیز در کمپ زنده یاد حجازی حضور داشتند از گپ دوستانه جواد نکونام و علی خطیر به عنوان خط بطلانی بر حاشیه‌های اخیر در رابطه با اختلاف نظر بین این دو یاد کردند.

خطیر از جواد نکونام خواسته در روزهای آینده باز هم جلساتی را کنار یکدیگر برگزار کنند تا مدیرعامل باشگاه بیش از پیش در جریان ریز مشکلات و دغدغه‌های کادرفنی قرار بگیرد. شاید در روزهای آینده این دو نفر یک ناهار کاری هم با هم بخورند.

منبع: خبـر ورزشی