به گزارش زیرنویس، المیادین به نقل از گردان‌های قسام گزارش داد: نیروهای فلسطینی فرودگاه بن گوریون را در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی هدف حملات موشکی قرار دادند. آژیر خطر در شهرهای تل آویو، اشدود و عسقلان و تعدادی از شهرک‌های صهیونیست نشین به صدا درآمده است. این حمله موشکی نیم ساعت […]

به گزارش زیرنویس، المیادین به نقل از گردان‌های قسام گزارش داد: نیروهای فلسطینی فرودگاه بن گوریون را در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی هدف حملات موشکی قرار دادند.

آژیر خطر در شهرهای تل آویو، اشدود و عسقلان و تعدادی از شهرک‌های صهیونیست نشین به صدا درآمده است.

این حمله موشکی نیم ساعت از قبل به زمین نشستن هواپیمای حامل آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا صورت گرفت.

خبرگزاری رویترز امروز دوشنبه از نشستن پرواز وزیر خارجه آمریکا در تل‌آویو و ورود او به اراضی اشغالی خبر داد. طبق این گزارش، او قرار است با مقام‌های صهیونیست درباره تحولات اخیر در فلسطین اشغالی و غزه گفت‌وگوهای بیشتری داشته باشد.

سفرهای وزیر خارجه آمریکا به اراضی اشغالی با هدف حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه صورت می‌گیرد. در همین راستا، سرایا القدس اعلام کرد: بامداد امروز مواضع نظامیان صهیونیست را با شلیک موشک پیشرفته القاسم هدف قرار دادیم.

از سوی دیگر سخنگوی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آمار نظامیان اسیرشده نزد نیروهای مقاومت فلسطین افزایش یافته است.

وی در ادامه افزود: تاکنون ۱۹۹ نظامی اسرائیلی در غزه اسیر شده اند.

این در حالیست که سخنگوی صلیب سرخ در غزه در گفتگو با شبکه الجزیره تاکید کرد: ما شاهد وقوع یک فاجعه در غزه در سایه نبود کمک‌های غذایی، دارو و آب هستیم.

منبع: مـهر