به گزارش زیرنویس ؛ سروان مجید محمدی اظهار کرد: ظهر امروز ساعت ۱۳:۵۰ ماشین کشنده تانکر اسکانیا حامل حدوداً ۲۲ تن اسید در محور اردکان به نائین در ابتدای کمربندی و ۴ کیلومتری شهر نائین واژگون شد. وی ادامه داد: این حادثه به علت خوردن و آشامیدن راننده کشنده تانکر مواد اسیدی رخ داد که […]

به گزارش زیرنویس ؛ سروان مجید محمدی اظهار کرد: ظهر امروز ساعت ۱۳:۵۰ ماشین کشنده تانکر اسکانیا حامل حدوداً ۲۲ تن اسید در محور اردکان به نائین در ابتدای کمربندی و ۴ کیلومتری شهر نائین واژگون شد.

وی ادامه داد: این حادثه به علت خوردن و آشامیدن راننده کشنده تانکر مواد اسیدی رخ داد که بلافاصله پس از این حادثه با حضور نیروهای پلیس راه و اداره راهداری شهرستان نائین، مواد اسیدی در محل حادثه پاکسازی شد و راننده نیز دچار مصدومیت جزئی شد.

رئیس پلیس راه شهرستان نائین با بیان اینکه صحنه تصادف جمع شده و خودرو به پارکینگ منتقل شده است، تاکید کرد: مطابق ماده ۱۸۰ آئین نامه راهنمایی و رانندگی، رانندگان حق استعمال دخانیات و یا مصرف مواد خوراکی یا آشامیدنی در حین رانندگی را ندارند.

وی ادامه داد: همچنین استفاده از هرگونه وسایل و تجهیزات مانند تلفن همراه که باعث انحراف ذهنی و رفتاری راننده می‌شود، ممنوع است و رانندگان وظیفه دارند که در هر حال به صورت کامل به جلو و جاده توجه داشته باشند.

 

 

منبع خبر: رکنـا