به برانکو گفتم دلم می‌خواهد همیشه موفق باشی غیر از وقتی که با استقلال بازی داری!
به برانکو گفتم دلم می‌خواهد همیشه موفق باشی غیر از وقتی که با استقلال بازی داری!

نام فرهاد مجیدی و استقلال از یکدیگر جداشدنی نیست.

فرهاد مجیدی اگرچه الان در استقلال کار نمی‌کند ولی نمی‌توان کتمان کرد که محبوبیتی فوق‌العاده در جمع هواداران این تیم دارد. کاپیتان و سرمربی اسبق استقلال حتی در دورانی که سمتی در جمع آبی‌پوشان نداشت هم محبوبیت زیادی داشت و این مسئله در سال ۱۳۹۶ به وضوح قابل مشاهده بود.

روز ۲۴ مهر ماه سال ۹۶ مجیدی در گفت‌وگوی اختصاصی با زیرنویس با اشاره به دیدن برانکو ایوانکوویچ در فرودگاه به همکارمان گفت: برانکو را در فرودگاه دیدم و برای پرسپولیس هنگام تقابل با الهلال آرزوی موفقیت کردم. به هر حال پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان محسوب می‌شود و دلم می‌خواهد در آسیا موفق باشد. آن‌جا به برانکو گفتم دوست دارم همیشه موفق باشی البته غیر از زمانی که مقابل استقلال بازی داری!

در ادامه این گفت‌وگو با فرهاد مجیدی حرف‌های برانکو به او را هم منتشر کردیم. سرمربی وقت پرسپولیس پس از این‌که شنید فرهاد کار در عرصه مربیگری پایه را آغاز کرده، به مجیدی گفت: مسیر درستی را انتخاب کرده‌ای.

زیرنویس‌گردی| فرهاد مجیدی: امیدوارم پرسپولیس در آسیا موفق شود/ به برانکو گفتم دلم می‌خواهد همیشه موفق باشی غیر از وقتی که با استقلال بازی داری!

منبع: خبـر ورزشی