به گزارش زیرنویس، سردار سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد تهران از دستگیری زنی موبایل قاپ با هوشمندی ماموران این یگان خبر داد و گفت: از متهم ۷ دستگاه تلفن همراه به سرقت رفته کشف شد. ماموران یگان امداد  پلیس تهران در محدوده میدان شهر “ری” در حال گشت زنی بودند که رفتار زن جوانی […]

به گزارش زیرنویس، سردار سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد تهران از دستگیری زنی موبایل قاپ با هوشمندی ماموران این یگان خبر داد و گفت: از متهم ۷ دستگاه تلفن همراه به سرقت رفته کشف شد.

ماموران یگان امداد  پلیس تهران در محدوده میدان شهر “ری” در حال گشت زنی بودند که رفتار زن جوانی نظر ماموران را به خود جلب و پس از هماهنگی های انتظامی و با حضور ماموران زن  این یگان  ، زن مشکوک دستگیر و تحت تحقیقات پلیسی قرار گرفت.

متهم پاسخ درستی به ماموران نمی داد و برای بررسی های بیشتر به  مقر پلیس انتقال یافت در بررسی های بیشتر از متهم ۷ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف و  در ادامه مشخص شد تلفن های همراه کشف شده مسروقه بوده و سابقه ثبت در سامانه همیاب دارد.

متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشت در  تحقیقات تکمیلی اعتراف کرد با پرسه زنی در خیابان های پرجمعیت،  شوژه های خود را شناسایی و در فرصت مناسبی تلفن های همراه را سرقت کرده است.

با هوشمندی ماموران این یگان  متهم قبل از اینکه موفق به شناسایی سوژه دیگری شود دستگیر  شد. 

 

منبع خبر: رکنـا