احتمال لغو دیدار پیکان – پرسپولیس
احتمال لغو دیدار پیکان – پرسپولیس

برخلاف پیکانی‌ها که دوست ندارند بازی‌شان با پرسپولیس لغو شود، سرخپوشان از این اتفاق استقبال می‌کنند.

 

سازمان لیگ در حالی تاریخ دیدار رفت پیکان و پرسپولیس را ۲۷ مهرماه اعلام کرده که تا شب گذشته هنوز محل برگزاری این مسابقه مشخص نشده بود.

به گزارش زیرنویس، پیکان به عنوان میزبان این مسابقه دو ورزشگاه را محل برگزاری بازی‌های خانگی خود به سازمان لیگ اعلام کرده که اولی ورزشگاه دستگردی است و چون چمنش در حال ترمیم است تا شش آبان شرایط میزبانی از هیچ مسابقه‌ای را ندارد. دومی نیز ورزشگاه انقلاب کرج است که شورای تامین این استان مخالف برگزاری این مسابقه در این ورزشگاه است. پیکانی‌ها دو ورزشگاه امام‌خمینی (ره) اراک و سردار آزادگان قزوین را به سازمان لیگ پیشنهاد داده‌اند که در این میان اراکی‌ها اعلام کرده‌اند آمادگی برگزاری این مسابقه را ندارند.

در سوی دیگر پرسپولیسی‌ها هم تمایل ندارند بازی در قزوین یا اراک و کلا خارج از تهران برگزار شود. به هر شکل تا شب گذشته نه پیکانی‌ها می‌دانستند که کجا باید میزبان پرسپولیس باشند و نه تیم مهمان خبر از محل بازی داشت. برخلاف پیکانی‌ها که دوست ندارند بازی‌شان با پرسپولیس لغو شود، سرخپوشان از این اتفاق استقبال می‌کنند از این جهت که هم تعداد مصدومان‌شان زیاد است و هم ملی‌پوشان خود را یک روز قبل از مسابقه در اختیار خواهند داشت.

ناگفته نماند پیکانی‌ها از اینکه سهیل مهدی روز گذشته به محل تمرین پرسپولیس رفته و از ورزشگاه شهید کاظمی بازدید کرده نیز ناراحت بودند.

منبع: خبـر ورزشی