زیرنویس، گروه بین‌الملل: امروز سه‌شنبه در یازدهمین روز پس از عملیات بزرگ و غافلگیرانه «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین و آغاز جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، آمریکا، انگلیس و فرانسه مانع تصویب قطعنامه روسیه برای برقراری آتش‌بس موقت و ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه شدند و همچنین رسانه‌های صهیونیستی از سفر غیرمنتظره فرمانده […]

زیرنویس، گروه بین‌الملل: امروز سه‌شنبه در یازدهمین روز پس از عملیات بزرگ و غافلگیرانه «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین و آغاز جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، آمریکا، انگلیس و فرانسه مانع تصویب قطعنامه روسیه برای برقراری آتش‌بس موقت و ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه شدند و همچنین رسانه‌های صهیونیستی از سفر غیرمنتظره فرمانده نیروهای تروریست آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) به تل‌آویو خبر دادند.

این خبر به‌روزرسانی می‌شود…

کلیپ پر راز و رمز گردان‌های قسام

ِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیداً وَ نَرٰاهُ قَرِیباً 
(کافران آن روز را دور می‌بینند و ما آن را نزدیک می‌بینیم)

حماس موضع کلمبیا در حمایت از مردم غزه را ستود

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که از موضع کلمبیا در رابطه با اخراج سفیر رژیم جنایتکار صهیونیستی از این کشور تقدیر می‌کنیم و از دیگر کشورهای جهان نیز می‌خواهیم موضعی مشابه در محکومیت نسل‌کشی فلسطینیان در غزه اتخاذ کنند.

شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به یک ساختمان مسکونی در رفح

صهیونیست‌ها دست به ۳۷۱ کشتار و جنایت فجیع در غزه زدند

دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از آغاز نبرد طوفان الاقصی در غزه تا این لحظه دشمن صهیونیستی بیش از ۳۷۱ جنایت و کشتار بزرگ را در حق مردم غزه مرتکب شده و خانه‌های فلسطینیان را بدون اخطار قبلی بمباران کرده که طی آن ۱۹۸۱ فلسطینی که بیشتر آنان زن و کودک بودند، به شهادت رسیدند.

سفر غیرمنتظره فرمانده سنتکام به تل‌آویو

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که ژنرال «اریک کوریلا» فرمانده نیروهای تروریست آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) امروز سه‌شنبه در سفری اعلام‌نشده برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی وارد تل‌آویو شد.

گفته می‌شود این فرمانده آمریکایی همچنین قرار است از مرزهای شمالی فلسطین اشغالی و مناطق نزدیک به مرزهای لبنان بازدید کند.

در حال تکمیل … 

منبع: مـهر