شروع رفاقت آنها به لیگ نوزدهم و زمانی برمی‌گردد که کنعانی به پرسپولیس پیوست تا در میان نیمکت‌نشینی سیدجلال، زوج شجاع در خط میانی باشد. در فصل دوم، همه چیز به شکلی دراماتیک پیش رفت و پرسپولیس با خط دفاعی مستحکم خود موفق شد تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش برود. اگرچه شجاع از پرسپولیس […]

- تقابل شجاع - کنعانی با کی‌روش بعد از آن کامنت جنجالی!

شروع رفاقت آنها به لیگ نوزدهم و زمانی برمی‌گردد که کنعانی به پرسپولیس پیوست تا در میان نیمکت‌نشینی سیدجلال، زوج شجاع در خط میانی باشد. در فصل دوم، همه چیز به شکلی دراماتیک پیش رفت و پرسپولیس با خط دفاعی مستحکم خود موفق شد تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش برود.

اگرچه شجاع از پرسپولیس جدا شد اما او و کنعانی مدافعان مرکزی تیمی بودند که در دوحه النصر را هم شکست داد و اتفاقا هر دو بازیکن پنالتی خود را تبدیل به گل کردند. در ادامه حضور همزمان با پیراهن الاهلی و دعوت به تیم ملی در دوران اسکوچیچ، کی‌روش و قلعه‌نویی باعث شد تا رفاقت آنها عمیق‌تر هم بشود.

البته در تیم ملی شاید این رفاقت‌ها کمرنگ و همدلی بین بازیکنان بیشتر باشد اما به هر حال چیزی که شاید بتوان نامش را «شناخت» گذاشت، باعث شده تا شجاع و کنعانی درک بسیار خوبی از فوتبال هم داشته باشند.

شجاع که در کنار سایر مدافعان هم توانایی خود به عنوان یک بازیکن قابل را نشان داده، بعد از حضور در دیدار با اردن امیدوار است برابر قطر هم فیکس باشد تا شاید بتواند توانایی خود را بیش از پیش به سرمربی پرتغالی نشان دهد.

او به همراه کنعانی احتمالا انتظار داشتند که در جام جهانی برابر انگلیس، ولز و آمریکا به میدان بروند اما روی نیمکت نشستند و حالا این موضوع انگیزه خاصی برای به خصوص شجاع خواهد بود تا خود را به کی‌روش ثابت کنند – خصوصا بعد از ماجراهای اینستاگرامی قطر ۲۰۲۲.

منبع: خبـر ورزشی