زیرنویس، گروه بین‌الملل: امروز سه‌شنبه در یازدهمین روز پس از عملیات بزرگ و غافلگیرانه «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین و آغاز جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، آمریکا، انگلیس و فرانسه مانع تصویب قطعنامه روسیه برای برقراری آتش‌بس موقت و ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه شدند و همچنین رسانه‌های صهیونیستی از سفر غیرمنتظره فرمانده […]

زیرنویس، گروه بین‌الملل: امروز سه‌شنبه در یازدهمین روز پس از عملیات بزرگ و غافلگیرانه «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین و آغاز جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، آمریکا، انگلیس و فرانسه مانع تصویب قطعنامه روسیه برای برقراری آتش‌بس موقت و ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه شدند و همچنین رسانه‌های صهیونیستی از سفر غیرمنتظره فرمانده نیروهای تروریست آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) به تل‌آویو خبر دادند.

یدیعوت آحارونوت: آمریکا فرماندهی جنگ را برعهده گرفته است!

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در گزارشی مدعی شد که در شرایط کنونی آمریکا فرماندهی جنگ را برعهده گرفته است.

در ادامه این گزارش آمده است: ما اکنون در مرحله دیپلماسی قرار داریم، برای همین حمله نظامی به غزه به تعویق افتاده است.

این روزنامه اشاره کرد که در جریان سفر بایدن به فلسطین اشغالی حمله زمینی به غزه انجام نخواهد شد. بایدن قرار است فردا چهارشنبه وارد فلسطین اشغالی شود.

در روزهای اخیر رژیم صهیونیستی در واکنش به شکست مفتضحانه نظامی، امنیتی و اطلاعاتی برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی، با استفاده از بمب‌ها و موشک‌های بسیار قوی و پیشرفته، زیرساخت‌های مسکونی و حیاتی نوار غزه را آماج حملات وحشیانه خود قرار داده است.

یدیعوت آحارونوت: آمریکا فرماندهی جنگ را برعهده گرفته است!

افزایش شمار شهدا و مجروحان فلسطینی/ درخواست برای ورود فوری کمک‌ها

وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای از افزایش شمار شهدای فلسطینی در غزه به ۲۸۳۷ نفر و شمار مجروحان به ۱۲۰۰۰ نفر خبر داد.

از سوی دیگر، منابع محلی در غزه دقایقی پیش از شهادت ۱۵ فلسطینی در پی بمباران منزل یک خانواده فلسطینی منطقه هلندی در شهر خانیونس خبر دادند.

دفتر دولت فلسطین در غزه نیز امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: شرایط بحرانی غزه در حال حاضر، اصلا قابل مقایسه با جنگ های گذشته علیه غزه نیست و بسیار شرایط بحرانی تر است، ما خواستار تسریع در روند ورود کمک ها به غزه هستیم.

سخنگوی هلال احمر فلسطین در غزه نیز تاکید کرد: شرایط غزه بسیار بحرانی است و باید ضمن توقف آوارگی فلسطینیان، روند ورود کمک ها به غزه از طریق گذرگاه رفح آغاز شود.

افزایش شمار شهدا و مجروحان فلسطینی/ درخواست برای ورود فوری کمک‌ها

شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۱۶ نفر رسید/ عملیات های جدید مقاومت

حمد بعلوشه خبرنگار فلسطینی در بمباران محله الصفطاوی در شمال غزه به شهادت رسید.

در این حمله دیگر اعضای خانواده این خبرنگار فلسطینی هم به شهادت رسیدند.

با شهادت این خبرنگار، شمار شهدای خبرنگار در غزه در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به ۱۶ نفر افزایش یافت.

شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۱۶ نفر رسید/ عملیات های جدید مقاومت

عملیات های جدید مقاومت

مقاومت فلسطین نیز در جدیدترین عملیات خود نظامیان صهیونیست را در شرق پایگاه نظامی ناحل عوز در اطراف غزه هدف حمله راکتی قرار داد.

گردان‌های قسام نیز پایگاه نظامی تسیلم در نقاط مرزی را هدف حمله راکتی قرار داد.

سازمان همکاری شانگهای خواستار آتش‌بس فوری در نوار غزه شد

کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای (SCO) با انتشار بیانیه‌ای ضمن ابراز «نگرانی شدید» از افزایش تنش‌ها در غزه، «از طرف‌های درگیر خواست تا آتش‌بس برقرار کنند.»

در نشست شامگاه دوشنبه شورای امنیت سازمان ملل درباره اوضاع نوار غزه، سه عضو دائم شورای امنیت یعنی آمریکا، انگلیس و فرانسه در مخالفت با قطعنامه روسیه برای الزام رژیم موقت صهیونیستی به توقف حملات به نوار غزه، به قطعنامه پیشنهادی روسیه رأی منفی دادند.

کودکان فلسطینی بانک اهداف صهیونیستها در حملات امروز به خانیونس

آمریکا و غرب قطعنامه آتش‌بس در غزه را وتو کردند

آمریکا و غرب قطعنامه آتش‌بس در غزه را وتو کردند

آمریکا و غرب قطعنامه آتش‌بس در غزه را وتو کردند

آمریکا و غرب قطعنامه آتش‌بس در غزه را وتو کردند

کلیپ پر راز و رمز گردان‌های قسام

ِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیداً وَ نَرٰاهُ قَرِیباً
(کافران آن روز را دور می‌بینند و ما آن را نزدیک می‌بینیم)

حماس موضع کلمبیا در حمایت از مردم غزه را ستود

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که از موضع کلمبیا در رابطه با اخراج سفیر رژیم جنایتکار صهیونیستی از این کشور تقدیر می‌کنیم و از دیگر کشورهای جهان نیز می‌خواهیم موضعی مشابه در محکومیت نسل‌کشی فلسطینیان در غزه اتخاذ کنند.

شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به یک ساختمان مسکونی در رفح

صهیونیست‌ها دست به ۳۷۱ کشتار و جنایت فجیع در غزه زدند

دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از آغاز نبرد طوفان الاقصی در غزه تا این لحظه دشمن صهیونیستی بیش از ۳۷۱ جنایت و کشتار بزرگ را در حق مردم غزه مرتکب شده و خانه‌های فلسطینیان را بدون اخطار قبلی بمباران کرده که طی آن ۱۹۸۱ فلسطینی که بیشتر آنان زن و کودک بودند، به شهادت رسیدند.

سفر غیرمنتظره فرمانده سنتکام به تل‌آویو

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که ژنرال «اریک کوریلا» فرمانده نیروهای تروریست آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) امروز سه‌شنبه در سفری اعلام‌نشده برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی وارد تل‌آویو شد.

گفته می‌شود این فرمانده آمریکایی همچنین قرار است از مرزهای شمالی فلسطین اشغالی و مناطق نزدیک به مرزهای لبنان بازدید کند.

در حال تکمیل …

منبع: مـهر