جثه احمدی‌نژاد کوچک و توطئه‌اش بزرگ است
جثه احمدی‌نژاد کوچک و توطئه‌اش بزرگ است

خبرآنلاین نوشت: احمد کریمی اصفهانی، دبیرکل جمعیت اصناف و بازار با تاکید بر رفتار‌های پرهزینه احمدی نژاد برای نظام گفت؛ او فکر می‌کرد یک روزی از مقام معظم رهبری هم یک سر و گردن بالاتر است. این ادعایی بود که داشت. یک روزی می‌گفت من نسبت به مستضعین چنین و چنان کردم، هیچ کسی دنبالم […]

- جثه احمدی‌نژاد کوچک و توطئه‌اش بزرگ است

خبرآنلاین نوشت: احمد کریمی اصفهانی، دبیرکل جمعیت اصناف و بازار با تاکید بر رفتار‌های پرهزینه احمدی نژاد برای نظام گفت؛ او فکر می‌کرد یک روزی از مقام معظم رهبری هم یک سر و گردن بالاتر است. این ادعایی بود که داشت. یک روزی می‌گفت من نسبت به مستضعین چنین و چنان کردم، هیچ کسی دنبالم نیامده است. یعنی فقط کسی که در مملکت مدافع مستضعفین و پابرهنه‌ها است، آقای احمدی‌نژاد است و امام و رهبری این فرصت را پیدا نکرده اند، ولی ما نباید اجازه دهیم که فرصت پیدا کند و این فرصت به یک تهدید تبدیل شود و این تهدید به معضل برای نظام شود. به نظر من اگر ما زودتر نتوانیم دست و پای احمدی نژاد را جمع کنیم در آینده برای ما هزینه‌بر خواهد بود.

وی گفت: او می‌خواهد اگر بتواند، برای نظام دردسر ایجاد کند. او حتما به نظر من باید نسبت به آن مشکلاتی که ایجاد کرده پاسخگو باشد. این مسئولین سند و مدرک دارند و به راحتی می‌توانند اقدام کنند، ولی نمی‌دانم دلیلش چیست که رو نمی‌کنند.

این چهره اصولگرا گفت: شاید نگرانند که هنوز هم طرفدارانی دارد. بله، ممکن است بعضی‌ها که هنوز برایشان درست تبیین نشده که او با چه اهدافی آمد و بعضی از کار‌ها را انجام داد و یارگیری کرد، همان افراد نمی‌دانند که این شخص چقدر به این بنده خدا‌ها لطمه زد. باید آن‌ها را آگاه کرد.

کریمی اصفهانی گفت: حتی من معتقدم دادگاه او باید علنی باشد و همه مردم متوجه شوند چه کار‌هایی کرده، یک احمدی‌نژاد با یک جثه کوچک، ولی با یک توطئه بزرگ در این مملکت اقدام می‌کند و کار‌هایی انجام داد که باید به همه این‌ها رسیدگی شود.

منبع: اطلاعات انلاین