در حالی روز گذشته اولین جلسه رسیدگی به اتهامات مهدی یراحی، آهنگساز و خواننده مشهور پاپ در دادگاه انقلاب تهران برگزار شد که برخی حواشی، توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را در این رابطه به خود جلب کرده است. در آخرین جلسه دادگاه مهدی یراحی چه گذشت؟ جلسه دادگاه مهدی یراحی روز گذشته( ۲۴ مهر) در […]

در حالی روز گذشته اولین جلسه رسیدگی به اتهامات مهدی یراحی، آهنگساز و خواننده مشهور پاپ در دادگاه انقلاب تهران برگزار شد که برخی حواشی، توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را در این رابطه به خود جلب کرده است.

در آخرین جلسه دادگاه مهدی یراحی چه گذشت؟

جزئیات اخبار منتشر شده از دادگاه مهدی یراحی

جلسه دادگاه مهدی یراحی روز گذشته( ۲۴ مهر) در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران برگزار شد. زهرا مینویی، یکی از وکلای مهدی یراحی اظهار کرد:

* جلسه رسیدگی با قرائت کیفرخواست ⁧مهدی یراحی⁩ از سوی نماینده دادستان آغاز شد و حدود ۳ ساعت هم به طول انجامید.

* اتهامات آقای یراحی، شامل تشویق به فساد و فحشا موضوع ماده ۶۳۹ قانون مجازات مجازات، ساخت و انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی موضوع ماده ۷۴۲ قانون مجازات، ترغیب و و تحریک افراد به ارتکاب جرائم خلاف عفت موضوع بند (ب) ماده ۷۴۳ قانون مجازات و تبلیغ علیه نظام موضوع ماده ۵۰۰ قانون مجازات است.

* ‌مینویی خاطرنشان کرد: در جلسه رسیدگی به اتهامات آقای یراحی، علاوه بر پدر او، نمایندگان خانه موسیقی و تعدادی از هنرمندان نیز حاضر بودند. این آخرین جلسه رسیدگی بود و پس از بیان دفاعیات، ختم رسیدگی اعلام شد و احتمالا در روزهای آتی شاهد صدور رأی خواهیم بود.

* او درباره احتمال آزادی مهدی یراحی به قید وثیقه نیز بیان کرد: «ما درخواست آزادی آقای یراحی به قید وثیقه را مطرح کردیم که قاضی به عنوان رئیس شعبه، اعلام کرد که ظرف روزهای آتی درباره آزادی موکلم با قرار وثیقه تصمیم‌گیری خواهد کرد.»

پای احسان علیخانی به دادگاه مهدی یراحی باز شد

* بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی نوشت: در دادگاه «مهدی یراحی»، حضور «احسان علیخانی» و «فردین خلعتبری» قابل تامل بود.

وضعیت مهدی یراحی از زبان احسان علیخانی

شاهین صمدپور خبرنگار در رابطه با دادگاه مهدی یک استوری در اینستاگرام منتشر کرد.

این خبرنگار  وضعیت مهدی یراحی را از احسان علیخانی جویا شده و نوشته است: این چند وقت از طریق احسان علیخانی پیگیر سیر پرونده مهدی یراحی بودم روز گذشته که احسان از دادگاه مهدی یراحی اومد بیرون باهاش گپ زدم گویا خودش با قاضی حرف زده بود حالش بهتر بود امیدوار تر از قبل. ضمن اینکه استاد عزیز فردین خلعتبری هم به همراه پدر مهدی رفته بودن دادگاه.

ششم شهریور ماه خبر بازداشت مهدی یراحی، خواننده پاپ ایرانی منتشر شد. او از آن زمان تاکنون در زندان اوین است.

واکنش برخی کاربران به برگزاری دادگاه مهدی یراحی:

* مهدی، کاربر توئیتری در این رابطه نوشت: امیدوارم هر چه زودتر خبر آزادی مهدی یراحی عزیز رو بشنویم.

* کاربر دیگری به نام «مینا» با تقدیر از حرکت مجری سابق صداوسیما توئیت زد:  خوشحالم که احسان علیخانی یک بار دیگر ثابت کرد که کنار مردم و دوستان خود ایستاده است.

* محسن از فعلان توئیتری هم گفت: خوش بحال مهدی یراحی که رفیق فابی مثل احسان علیخانی داره.

  • حساب کاربری «منم از مردمم» نظر داد: دم احسان علیخانی گرمممم که حواسش به مهدی یراحی هست. مجری طراز اول.

برترین ها

+