به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری؛ جلسه کمیته فنی فدراسیون صبح امروز (دوشنبه ۲۴ مهر ماه) در‌ محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه که با محوریت عملکرد تیم‌های اعزامی به مسابقات جهانی عربستان و بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار شد و مصوبات زیر مورد تایید اعضا قرار […]

تغییر نسل و جوان‌گرایی هدف فدراسیون وزنه‌برداری
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری؛ جلسه کمیته فنی فدراسیون صبح امروز (دوشنبه ۲۴ مهر ماه) در‌ محل فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه که با محوریت عملکرد تیم‌های اعزامی به مسابقات جهانی عربستان و بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار شد و مصوبات زیر مورد تایید اعضا قرار گرفت:

۱- قرار بر این شد تا در اردو‌های آتی و به منظور تغییر نسل، اصل بر جوانگرایی باشد که این اتفاق با دعوت از نوجوانان و جوانان به اردو‌ها محقق خواهد شد.
۲- اعزام تیم به مسابقات جوانان جهان به میزبانی مکزیک در بخش آقایان با تیم کامل (با نظر و تایید کادر فنی) و در بخش زنان پس از انجام رکوردگیری با تعداد محدود صورت پذیرد.
۳- قرار بر این شد تا در اردو‌های بعدی تیم‌ملی و به صورت ادواری (با نظر کادر فنی و تایید کمیته فنی) از مربیان باشگاه‌های مختلف جهت حضور در اردو دعوت به عمل آید تا در کنار کادر فنی، نکات مختلف بررسی و در جهت پویایی بیشتر قدم برداشته شود.
۴- اردو‌ها طبق تاریخ‌های از قبل اعلام شده برگزار خواهد شد و تا زمان اعزام به جهانی مکزیک و قهرمانی آسیا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا