یک ماه و نیم از بسته شدن آخرین پنجره نقل و انتقالاتی می‌گذرد و آینده کیلیان امباپه همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این فوتبالیست فرانسوی پیشنهادات مختلف تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن را نپذیرفته و تاریخ شروع سریالی دیگر با حضور امباپه و رئال‌مادرید نزدیک است. اگر امباپه همچنان در اول ژانویه قراردادش را […]

- داستان امباپه و رئال‌مادرید بار دیگر به روی پرده می‌رود/ ژانویه ۲۰۲۴؛ تاریخ کلیدی برای یکی از مهم‌ترین انتقال‌های فوتبال

یک ماه و نیم از بسته شدن آخرین پنجره نقل و انتقالاتی می‌گذرد و آینده کیلیان امباپه همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این فوتبالیست فرانسوی پیشنهادات مختلف تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن را نپذیرفته و تاریخ شروع سریالی دیگر با حضور امباپه و رئال‌مادرید نزدیک است. اگر امباپه همچنان در اول ژانویه قراردادش را تمدید نکند، فرصت خرید او توسط هر باشگاه دیگری دوباره باز خواهد شد. قرارداد او در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و از زمانی که اختلافات بین او و باشگاهش آغاز شد، هیچ چیز در این زمینه تغییر نکرده است.

پاری‌سن‌ژرمن مجازات تعیین شده برای او را لغو کرد و بسیاری معتقد بودند که این اتفاق باعث امضای قرارداد تمدید خواهد شد، اما در این یک ماه و نیم چنین اتفاقی نیافتاد.

این در حالی است که رئال مادرید در مورد امباپه حرفی نزده است. فلورنتینو پرس ساکت است اما بازیکنان از طرف دیگر نظرات خود را اعلام کردند. آخرین نفر وینیسیوس جونیور بود که به صراحت اعلام کرد که از امضای قرارداد با برنده جام جهانی فوتبال خوشحال خواهند شد.

تاریخ کلیدی، درست مانند دو سال پیش، ژانویه ۲۰۲۴ خواهد بود و کاملاً واضح است که پرس این بار هیچ چیز دیگری جز تعهد کتبی امباپه را نخواهد پذیرفت. از این رو تنها دو ماه و نیم فرصت باقی مانده تا سریال تکراری با همان قهرمانان یعنی امباپه و رئال مادرید به صحنه بازگردد. همچنین به نظر می‌رسد که این آخرین شانس این فوتبالیست برای پیوستن به رئال مادرید باشد، چیزی که طبق گفته خودش رویای اوست.

اما این بار همه چیز باید با ژانویه ۲۰۲۲ متفاوت باشد، زمانی که مادرید خرید او را بدیهی تلقی می‌کرد و به شدت از تمدید قرارداد او با پاری‌سن‌ژرمن ناراحت شده بود. تنها دو ماه و نیم باقی مانده، مگر اینکه امباپه باز هم قراردادش را با باشگاه فرانسوی تمدید کند، چنین اتفاقی در این داستان بی‌پایان بعید به نظر نمی‌رسد. این در حالی است که مادرید همچنان منتظر است.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی