هدیه رهبر انقلاب به ۴ قلوها رسید.     آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان به همراهی جمعی از مسئولان شهرستانی روز دوشنبه از خانواده این چهار قلوها در بویراحمد دیدار و هدایای لبخند […]

 هدیه رهبر انقلاب به ۴ قلوها رسید.

 

هدیه رهبر انقلاب به ۴ قلوها در استان کهگیلویه 

 

آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان به همراهی جمعی از مسئولان شهرستانی روز دوشنبه از خانواده این چهار قلوها در بویراحمد دیدار و هدایای لبخند مهربانی مقام معظم رهبری را که از طریق بنیاد ۱۵ خرداد اهدا و ارسال شده بود، تقدیم پدر و مادر این چهار قلو کردند.

 

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ستاد اجرایی از سه قلوها و فرزند سوم به بعد به طور جد حمایت می‌کند و این دوازدهمین خانواده ای بود که در قالب پویش ایران جوان مورد حمایت بنیاد ۱۵ خرداد قرار گرفت.

 

ابوذر صناعی افزود: امروز چهار بسته لبخند مادری با ارزش هر بسته ۷۰ میلیون ریال و ۴۰ میلیون ریال کارت هدیه اهدا شد و تامین پوشک این نوزادان به مدت ۶ ماه انجام گرفت و در مجموع ۴۴۰ میلیون ریال ارزش بسته تقدیم شده به این خانواده بوده است.

ایرنا

+