افشاگری درباره مهمانی‌های شبانه رونالدو جنجالی شد! +جزئیات
افشاگری درباره مهمانی‌های شبانه رونالدو جنجالی شد! +جزئیات

ایسنا نوشت: فابیو کاپلو در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی انستیتوی زبان دانشگاه (Limec) سخنرانی کرد و درباره عملکردش در رئال مادرید در فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۶ صحبت کرد. خلاص شدن از شر رونالدو کاپلو توضیح داد: در فوریه ۲۰۰۷ تصمیم گرفتم رونالدو نازاریو را اخراج کنم. او کسی بود که دوست داشت مهمانی زیاد داشته باشد و […]

- افشاگری درباره مهمانی‌های شبانه رونالدو جنجالی شد! +جزئیات

ایسنا نوشت: فابیو کاپلو در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی انستیتوی زبان دانشگاه (Limec) سخنرانی کرد و درباره عملکردش در رئال مادرید در فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۶ صحبت کرد.

خلاص شدن از شر رونالدو

کاپلو توضیح داد: در فوریه ۲۰۰۷ تصمیم گرفتم رونالدو نازاریو را اخراج کنم. او کسی بود که دوست داشت مهمانی زیاد داشته باشد و تیم را درگیر کرد. یک روز فان‌نیستلروی وارد شد و به من گفت: آقا، در رختکن بوی الکل می‌آید و این درست بود. رونالدو در آن سال ۹۴ کیلوگرم وزن داشت. او در جام جهانی ۲۰۰۲ وزنش ۸۲ کیلو بود و به او گفتم وزن کم کن که وزنش را به ۹۲ رساند. 

هشدار به میلان

کاپلو همچنین اعتراف کرد که او حتی به سران میلان گفته که رونالدو را جذب نکند. کاپلو درباره این موضوع گفت: برلوسکونی یک روز با من تماس گرفت تا در مورد خرید رونالدو از من مشاوره بخواهد. من به او توصیه کردم که از این کار خودداری کند و به او گفتم که او اهل مهمانی است و فقط به این فکر می‌کند که در میان زنان باشد. او گفت: باشد، متشکرم فابیو. روز بعد میلان او را به خدمت گرفت و به حرف من گوش نداد.

برخورد با کاسانو

سرمربی ایتالیایی همچنین از رفتار آنتونیو کاسانو انتقاد کرد و گفت: من با کاسانو برخورد کردم. کاسانو قبل از هر بازی درخواست چیپس می‌کرد که قابل قبول نبود. از دست آشپز بیشتر عصبانی بودم تا او. من نفهمیدم چرا این کارها را کرد.

در مورد قهرمانی در لالیگا

سرمربی ایتالیایی درباره قهرمانی در آخرین بازی فصل مقابل مایورکا و کسب عنوان قهرمانی صحبت کرد و گفت. ما هفته آخر مقابل مایورکا بازی کردیم. در نیمه اول یک بر صفر عقب بودیم و برای قهرمانی در لیگ باید پیروز می شدیم. بازیکنان من همه ترسیده بودند، پاس‌های بدی می‌دادند. در نیمه تمام آنها را روی زمین نشاندم و من هم کنار آنها نشستم. به آنها گفتم: ما ۹ امتیاز اختلاف با بارسلونا را کم کردیم و حالا باید اینطور قهرمانی را از دست دهیم؟ باید آنها را آرام می‌کردم. اگر فریاد می‌زدم فشار بیشتری بر آنها وارد می‌شد. می‌دانید چطور تموم شد؟ ۳ بر یک برای ما و قهرمانی در اسپانیا!

بزرگترین اشتباه

این بزرگترین اشتباه زندگی‌ام بود؛ برلوسکونی با من تماس گرفته بود و از فلورنتینو پرس خواستم اجازه دهد بروم اما در میلان همه کارها را اشتباه انجام دادم. لیگ فاجعه بار بود اما این تجربه چیزهای زیادی به من آموخت.

در نهایت کاپلو در مورد اینکه دوست دارد سرمربی کدام تیم در حال حاضر می‌بود؟ افزود:‌ بارسا، رئال یا بایرن.  

منبع: اطلاعات انلاین