ملی‌پوش پاراتیر وکمان کشورمان: یکسری ساختار‌های کوچک به شکل عجیبی در حال لطمه زدن و آسیب رساندن به ورزش ایران هست.

 

- به صورت رسمی به دوران قهرمان‌ام پایان نداده‌ام

مجید کاکوش ملی‌پوش پاراتیر وکمان کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در خصوص وضعیت خود اظهار کرد: دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد در رشته جامعه شناسی ورزشی هستم.

با اینکه نزدیک به دو سال است که عنوان کرده‌ام در حال پایان دادن به دوران قهرمانی خودم هستم، اما به صورت رسمی این کار را انجام نداده‌ام.

اوج بی برنامگی و بی تدبیری مسئولان منجر به این شد تا در بازی‌های کشور‌های اسلامی، مسابقات بین المللی جمهوری چک و همچنین رقابت‌های امارات در رشته پاراتیراندازی خیلی راحت یک مدال را از دست بدهیم.

ملی پوش پاراتیر وکمان کشورمان اظهارداشت: بنده دو مرتبه سهمیه پارالمپیک به دست آورده ام و کنار آن هم مدال‌های فراوانی در عرصه‌های برون مرزی برای پرچم کشورم به دست آورم هر چند که این تلاش‌ها از نظر مسئولان به آن اهمیت چندانی داده نشد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه با وجود بی مهری و ناملایمت‌ها باز یکسری از دوستان و نزدیکانم بودند که با راهنمایی‌های درست خود مانع از این شدند از طریق مسائل روحی و روانی دچار آسیب شوم.

کاکوش در پایان بیان کرد: بالاخره یکسری ساختار‌های کوچک به شکل عجیبی در حال لطمه زدن و آسیب رساندن به ورزش ایران هستند.

متاسفانه یکسری اشخاص تنها در جهت منافع شخصی خودشان گام بر می‌دارند بدون اینکه توجه‌ای به جایگاه و زحمات یک ورزشکار داشته باشند.

منبع: ایسـنا