استقلال فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم رکوردهای متفاوتی را در تاریخ لیگ برتر جابجا کرد که یکی از آنها امتیاز بود، جایی که آبی ها با ۶۸ امتیاز عنوان مقتدرترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر را به خودشان اختصاص دادند. میانگین امتیاز گیری فرهاد مجیدی در آن فصل ۲.۲۶ بود در شرایطی که با […]

- حمله نکونام و گل محمدی به رکورد جادویی فرهاد مجیدی

استقلال فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم رکوردهای متفاوتی را در تاریخ لیگ برتر جابجا کرد که یکی از آنها امتیاز بود، جایی که آبی ها با ۶۸ امتیاز عنوان مقتدرترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر را به خودشان اختصاص دادند.

میانگین امتیاز گیری فرهاد مجیدی در آن فصل ۲.۲۶ بود در شرایطی که با گذشت ۵ بازی از شروع لیگ برتر سپاهان (اگر کسر امتیاز این تیم را در نظر نگیریم)، استقلال و پرسپولیس میانگین امتیازی بهتری داشته اند.

در حال حاضر سپاهان میانگین امتیازی ۲.۲ را کسب کرده است اما اگر از این تیم ۴ امیتاز کسر نمی شد، آنها میانگین ۳ را داشتند چون در تمام بازی ها پیروزی شده اند، پرسپولیس بدون کسر امتیاز میانگین ۲.۶ و با کسر یک امتیاز میانگین ۲.۴ و استقلال جواد نکونام میانگین امتیاز ۲.۴ در هر بازی را کسب کرده و فعلا شرایط آنها از تیمی که فرهاد مجیدی ساخته بود بهتر است.

 با این شرایط شاید با گذشت ۲ فصل این رکورد فرهاد مجیدی در لیگ برتر شکسته شود و بهترین میانگین امتیاز و بالاترین امتیاز تاریخ از دل لیگ بیست و سوم در بیاید.

منبع: خبـر ورزشی