ارائه خدمات تأمین مسکن به مددجویان کمیته امداد
ارائه خدمات تأمین مسکن به مددجویان کمیته امداد

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران از ارائه ۱۱۶۷ مورد خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

حمید تیزهوش  با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در حوزه تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان به جامعه هدف تحت حمایت در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: کمیته امداد استان تهران در سال ۱۴۰۱ نسبت به ارائه ۱۱۶۷ مورد خدمات عمرانی شامل کمک به احداث و تکمیل مسکن و کمک به خرید و تعمیرات مسکن مددجویی اقدام کرده است.

ارائه خدمات تأمین مسکن به مددجویان کمیته امداد

تأمین مسکن

۲۱ میلیارد و ۷۸۸ میلیون تومان هزینه خدمات عمرانی د در حوزه تأمین مسکن

وی افزود: برای ارائه این تعداد خدمات عمرانی در این مدت زمان ۲۱ میلیارد و ۷۸۸ میلیون تومان هزینه شده است.

تیزهوش خاطرنشان کرد: هزینه‌های انجام‌ شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، کمک‌های مبتنی بر نیاز، زکات، آورده مددجو، کمک خیران و وام قرض‌الحسنه بوده است.

به گزارش زیرنویس،مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران با اشاره به برنامه‌های این حوزه در سال ۱۴۰۲، گفت: پروژه ۳۵ واحدی این نهاد در شهر ری با مشارکت خیران، کلنگ زنی آن انجام شده که در مدت ۱۸ماه تکمیل و تحویل مددجویان خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت با مشارکت خیران، فعالان عرصه صنعت ساختمان و مؤسسات دولتی وغیردولتی مرتبط با امر مسکن و همچنین نقش‌آفرینی ویژه خانواده‌های تحت حمایت امکان‌پذیر است، خاطرنشان کرد: در صورت حمایت و تأمین زمین از سوی نهادهای مربوطه و نیکوکاران می‌توانیم نسبت به تأمین مسکن خانواده‌های تحت حمایت با مشارکت سپاه سیدالشهداء (ع) و بنیاد مسکن اقدام کنیم.

منبع:ایسنا