پیشنهاد ۵میلیاردی باعث جدایی کریم باقری از پرسپولیس شد؟
پیشنهاد ۵میلیاردی باعث جدایی کریم باقری از پرسپولیس شد؟

کریم باقری مربی پرسپولیس به ماجرای شایعه درخواست ۵میلیاردی او از این باشگاه واکنش نشان داد.

 

به گزارش زیرنویس، کریم باقری درباره صحبت‌های درویش و این‌که گفته بود خود باقری تمایلی به ماندن در پرسپولیس نداشت گفت: همه مردم می‌دانند قرارداد من با پرسپولیس به اتمام رسیده بود و بنابراین باشگاه باید برای تمدید قرارداد تماس می‌گرفت. من که نمی‌توانستم بدون قرارداد بلند شوم و سر تمرین پرسپولیس بروم. این یک حرف ساده است و نیازی هم به فکر زیادی ندارد.

باشگاه با من تماسی نگرفت بنابراین متوجه شدم دنبال تمدید قراردادم نیستند. به همین سادگی جدا شدیم و شما هم دیدید پس از آن تمام تلاش من این بود که برای پرسپولیس حاشیه‌ای درست نکنم. حالا می‌بینم مدیرعامل باشگاه جلوی خبرنگاران و این همه دوربین و … می‌آید و می‌گوید من خودم خواستم از پرسپولیس بروم! این حرف‌ها قشنگ نیست و بهتر است ما یک مقدار معرفت داشته باشیم. اگر نمی‌توانیم راستش را بگوییم حداقل دروغ نگوییم. آیا حرف بدی می‌زنم؟

او همچنین درباره این‌که درخواست ۵میلیاردی از باشگاه پرسپولیس داشته، گفت: این هم دروغ و کذب است. اصلا داستان من و مدیران باشگاه پرسپولیس مگر به مذاکره کشید که عدد و رقم مطرح شود؟ قراردادم با پرسپولیس تمام شد و من هم رفتم دنبال کارم! نه پیشنهادی دادم و نه کسی پیشنهادی داد که بخواهم درخواست مالی داشته باشم. همه چیز واضح و روشن است.

مشروح این مصاحبه را اینجا بخوانید.

منبع: خبـر ورزشی